Budynki specjalne - korekta działania

molas3000

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: molas3000 »

Jeszcze przychodzi mi do głowy takie coś żeby wrzucać paliwo w takiej ilości w jakiej jest potrzebne na ściśle określoną ilość punktów np na 1 punkt. Bo za każdym razem jak brakuje punktów a ma się surowców powyżej wymaganych to zawsze ładuje do pełna i część jest sprzedawana bez produktywnie.
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Zmiana:
Obiekt specjalny po wygenerowaniu pełnego punktu
przestaje działać jeżeli nie może go przenieść.

Więcej tutaj
viewtopic.php?f=3&t=1129&start=10
ttt

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: ttt »

Co do budynków specjalnych to moim skromnym zdaniem przydałoby się wprowadzić możliwość ich wyłączenia. Dodać po prostu "0%" i wtedy budynek faktycznie nic nie produkuje i co równie istotne, nie jest też uwzględniany w bilansie.
Nawet jeśli budynek specjalny ma pusty magazyn i wyłączonego zarządcę, to jego możliwości produkcyjne są uwzględniane w bilansie choć tak naprawdę jego faktyczna produkcja wynosi zero.

Chyba obecna sytuacja stworzy też problem przy zakładaniu spółki. Przy jej tworzeniu w skład ma wejść to co jest uruchomione w danym momencie. Uprawy, przetwórstwo, handel to ok, włączy się to co dany gracz chce wcielić w szeregi powstającej spółki. Jednak mając np. 2 elektrownie czy też inne budynki specjalne wydaje się, że będzie problem. Zmieniając na 1% sprawności budynku nie rozwiązuje się problemu, bo on dalej działa i jest w bilansie i tym samym pewnie wejdzie w struktury spółki. Taka zmiana w możliwości wyłączenia budynku specjalnego wydaje mi się krokiem do przodu przy tworzeniu spółek.
molas3000

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: molas3000 »

Tu masz rację co do obiektów specjalnych.

Można by spróbować zrobić coś takiego że przy zakładaniu spółki mamy możliwość wyboru biznesów które mają wejść w jej strukturę.

Kolejną rzeczą fajnie było by mieć możliwość przekalkulowania bilansu towarów przed uruchomieniem biznesów. W tym momencie jest to uciążliwe bo uruchamiamy biznesy patrzymy na bilans coś nam się nie zgadza i musimy czekać aż biznesy zakończą działanie a wystarczyło by np. zmienić asortyment w obiekcie handlowym żeby wszystko grało.
ttt

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: ttt »

Tu mi chodzi tylko i wyłącznie o możliwość wyłączania budynków specjalnych lub też o to by nie pojawiały się w bilansie towarowym jeśli mają pusty magazyn czyli faktycznie nic nie produkują.

Oczywiście, to co piszesz ma sens i też jestem za :!: Choć to chyba dyskusja do innego tematu, stricte o spółce.

Tak na marginesie...czy SZEF zniknął, bo coś ostatnio nic tu nie pisał :?:
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Da się zrobić, aby dało się ustawić 0% i aby taki obiekt specjalny nie wchodził przez to do spółki, w bilansie i tak nie będzie uwzględniany bo nic nie potrzebuje bo nic nie robi.
ttt

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: ttt »

Miło to słyszeć/czytać ;)
ttt

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: ttt »

Pewnie dziś nie będzie jeszcze możliwości wyłączenia b.specjalnych?
ttt

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: ttt »

I jeszcze takie pytanie:
dlaczego dochód z b.specjalnych nie jest stały?
Centrum logistyczne - ID 660 - na zmianę dostaję w jednej turze 100$ w następnej 19,98 i tak w kółko. Pracuje na 100%, Poziom 5
Tak jakbym co drugą turę tracił 80$ czyli 6*80/h=480$
Centrum rolnicze - ID 661 - tam też czasem dostaję nie zawsze 120$ mimo 6poziomu

A może ja coś mieszam :shock:
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Budynki specjalne - korekta działania

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Bo daje tylko wtedy kiedy generuje energię...
Jeżeli masz pusty magazyn i wygeneruje np 78% punktu dostajesz 20$.
Poniewaz limit masz pelen w nastepnej turze generuje 22% punktu i dostajesz 4-5$