system nagród

karseo

system nagród

Nieprzeczytany post autor: karseo »

system nagród przykladowo:
lvl 10-daje 10k $
lvl 20-magazyn sie rozbuduje na nastepny lvl
lvl 30-dodaje do wyboru przez gracza 10% do zawodu
lvl 40-magazyn zapełnia sie wybranymi towarami
lvl 50-dostajesz działke
lvl 60-dodaje 10 energii do statystyk
lvl 70-dodaje jedno szkolenie do wyboru
lvl 80-jedno szkolenie mozesz wyszkolic za darmo
lvl 90-wybudowuje magazyn na max w dowolnym interesie
itd..................
mozna tez dodac różne misje polegające przykładowo na zebraniu 500k kapusty czy jajek za które zdobywało by sie jakies nagrody,premie,bonusy itp...
r0bson

Re: system nagród

Nieprzeczytany post autor: r0bson »

Dobry pomysł, który mógłby być rozwinięciem systemu klanów, o którym pisałeś wcześniej, dzięki czemu oprócz nagród indywidualnych za lvl badz mniejsze "zlecenia", możnaby realizować duże i znacznie bardziej złożone. Może w końcu zaczęło by się coś dziać :D
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: system nagród

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Pomysł bardzo mi się podoba :) proszę więc o pomoc w dopracowaniu listy nagród, wymienione są ok, ale może ktoś ma jeszcze jakies propozycje, poza tym kolejność też ma znaczenie.
karseo

Re: system nagród

Nieprzeczytany post autor: karseo »

cud-wszystkie magazyny w interesach wypelniaja sie towarami
prywatna opieka zdrowotna tansza o połowe
przez 12 godzin twoje interesy pracują 2 razy szybciej
przez 12 godzin mozesz sprzedawac towary po cenach równowagi
energia nie znika przez jakis czas
zdrowie nie znika przez jakis czas
podwójny exp przez 12 godzin
na pracach w zawodzie zarabiasz drugie tyle
nie płacisz czynszów z działek przez jakiś okres
mozesz rektrutowac pracowników za połowe wynagrodzenia
Narazie tyle wymyslilem prosze innych by uwolnili wyobraznie i dopisywali
karseo

Re: system nagród

Nieprzeczytany post autor: karseo »

dodam jeszcze,ze misje polegające na zebraniu 500k kapusty,jajek,mleka czy pszenicy zwiekszyłoby popyt na te towary co w efekcie prowadziloby do zwiekszenia ich cen bo co by sie dzialo gdyby nagle wszyscy zaczeli kupowac takie ogromne ilosci jajek,pszenicy itp...
karseo

Re: system nagród

Nieprzeczytany post autor: karseo »

misja 1
zbierz 500k jajek-nagroda 1 lvl up
misja 2
zbierz 500k jajek-nagroda 10% w wybranym zawodzie
misja 3
zbierz 500kk kapusty-nagroda magazyn lvl up
misja 4
zbierz 500k pszenicy-nagroda 100k $
misja 5........
itd
oczywiscie misje mozna by wykonywac tylko raz dziennie zeby mniej aktywni tez mieli szanse
karseo

Re: system nagród

Nieprzeczytany post autor: karseo »

-mozesz budować magazyny powyżej 255 lvla
-możesz 10 razy pomoc komus jako wolontariusz bez ryzyka zakażenia
-dostajesz jajko niespodzianke a w niej prezent(losowy)-naprzykład 100k$,500k pszenicy,10 krów itd.
-twoje kury przez 12 tur zamiast jajek produkują 1$(1$=1 jajko)
-Twój biznes taki jak nalesnikarnia,pub,delikatesy i tym podobne sprzedają 2 razy wiecej towaru
-Znajdujesz na swoim polu rope naftową(sprzedajesz ją za ileś tam $)
-Pracownicy uciekają z pola bo goni je stado krów
-opracowujesz nową technologię i możesz produkować takie towary jak nikt inny
-spada desz na twoje pole i plony wzrastają
-obornik z krów poprawia wydajnosc gleby
-Lepper odwiedza twoje gospodarstwo dzieki temu robotnicy na polu pracują za darmo
-wynajmujesz kombajn dzieki czemu twoje plony nie zjedzą szkodniki po 12 turach
narazie tyle mi wpadło do głowy
topik

Re: system nagród

Nieprzeczytany post autor: topik »

- Lepper odwiedza twoje gospodarstwo, dzięki czemu pracownicy porzucają swoje miejsca pracy

jakoś nie mogłem się powstrzymać
karseo

Re: system nagród

Nieprzeczytany post autor: karseo »

Kaczyński sadzi na twoim polu dęba-wartość działki wzrasta 10-krotnie
karseo

Re: system nagród

Nieprzeczytany post autor: karseo »

-działka w miescie zbliża sie na 10 km
-działka na wsi oddala sie o 10 km
-pracownicy w gorzelni i browarze upijają sie(wydajnosc pracy spada)
-obsiewasz pola za darmo
-mega super oprysk starcza na 12 godzin
-zwierzeta nie jedzą nic a produkują (12 tur)
-amerykanie zrzucają stonke(produkcja ziemniaków spada o połowe)
-wybuch elektrowni w czarnobylu,fukushimie(napromieniowane plony nie nadają się do sprzedaży,trzeba je wyrzucić)
-Wigilia(ceny ryb wzrastają),wielkanoc(ceny jajek wzrastają)
-prohibicja-ceny cukru,ziemniaków idą w góre
-wpłacasz kasę do banku i % rośnie
-stvoor robi zamieszanie i wszystko jest po 1 grosz przez 12 tur
-przekupujesz pracowników i uciekają z pola konkurencji do ciebie(opcja dostepna raz na dzien)