Ogólne zmiany
Ogólne zmiany
Witam
Napiszę pokrótce co moim zdaniem tu jest nie tak, mam na myśli tylko te najważniejsze rzeczy gdyż jest tego wszystkiego zbyt dużo aby o tym pisać w jednym poście.
1)
Jak to bywa w grach przeglądarkowych, aby do czegoś dojść trzeba poczekać, niestety parę minut pracując to za mało, szybko gra się znudzi. W chwili obecnej powinno być napisane zamiast"Szukaj ofert pracy"(czy jakoś tak) , po prostu "Pracuj". Jeśli już ma to być szukanie ofert pracy, to powinno się parę rzeczy zmienić. Jedna z możliwości to to aby każdy z pracodawców mógł sam ustalać wysokość płac w zależności od kwalifikacji danego delikwenta, a osoba chcąca gdzieś się zatrudnić mogła sama znaleźć najlepszą ofertę. Dodatkowo podczas podjęcia jakiejś pracy podpisywać umowę której zerwanie będzie wiązało się z kosztami. Da to to że więcej osób będzie kształcić i doszkalać się w danym kierunku a nie mieć 150 fakultetów i właściwie nic z tego bo raz pójdzie do jednej pracy raz do drugiej, bez sensu, monotonia i po 2 dniach grania można super się zniechęcić
2) WYWALIĆ SZPITAL!! Nie rozumiem w ogóle po co to badziewie jest, i jakim prawem dostaje się za to doświadczenie. DO TWÓRCÓW GRY: A co będzie jak zamiast 1800 zarejestrowanych osób będzie 18000 albo 180.000?? w szpitalu niech będzie tylko 5% wszystkich graczy co daje już całkiem pokaźną liczbę. Jaka jest szansa na to że ktoś zostanie "uzdrowiony" jesli w poczekalni będzie liczba przykładowo 1000 osób? Proponuję pomyśleć nad innym rozwiązaniem odzyskiwania energii.
3) Bardzo poważny błąd programistów, odnośniki na stronie nie otwierają się w nowych kartach tylko zastępują otwartą "grę"(nazwijmy to narazie w ten sposób chociaż do gry to jeszcze dużo brakuje). W słowie odnośniki mam na myśli - Reklamy google, FORUM co jest w ogóle niedorzecznością,i tym podobne
4) Dużo "gra" traci na tym iż odnośniki do poszczególnych pomieszczeń czy tez szkoleń itp. są na dole i za każdym razem trzeba zjeżdzać kursorem. Bardzo uciążliwe, zniechęcające i odrażające, grafika buttonów delikatnie mówiąc jest niezadowalająca.
5) Powinien być łatwiejszy dostęp do wykresów, gdyż dotarcie do nich wymaga paru kliknięć co jest zupełnie nie potrzebne.
6) Za dużo wszystkiego jak na tak niedopracowany projekt- chyba nie trzeba wyjaśniać.
7) Więcej możliwości kooperowania z innymi graczami, podpisywanie umów, wynajmów, dzierżaw,handlu
8) Bardzo dobry pomysł z szkoleniami itp. lecz zbyt łatwo do tego się dochodzi, nie ma żadnej trudności co jak już wcześniej wspomniałem jest dosyć monotonne. Pieniądze bardzo łatwo zdobyć, kursy nie są drogie. W grze trzeba trudności, aby każda decyzja niosła za sobą jakieś pozytywne skutki ale i jakieś konsekwencje, a tutaj mogę być weterynarzem i sprzedawać warzywa:/
No na razie tyle. Proszę nie traktować moich słów jako jakiś atak, nie, zawsze popierałem takie projekty, ale jest zbyt wiele niedociągnięc dlatego jeśli to ode mnie by zależało wstrzymałbym się z restartem serwera i grą o nagrody, do momentu aż ta "gra" będzie na to gotowa, bo narazie to tylko tępa klikanka bez celu.
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo pomysłów jak i szybkiego rozwoju gry:)
Tomek:)
Napiszę pokrótce co moim zdaniem tu jest nie tak, mam na myśli tylko te najważniejsze rzeczy gdyż jest tego wszystkiego zbyt dużo aby o tym pisać w jednym poście.
1)
Jak to bywa w grach przeglądarkowych, aby do czegoś dojść trzeba poczekać, niestety parę minut pracując to za mało, szybko gra się znudzi. W chwili obecnej powinno być napisane zamiast"Szukaj ofert pracy"(czy jakoś tak) , po prostu "Pracuj". Jeśli już ma to być szukanie ofert pracy, to powinno się parę rzeczy zmienić. Jedna z możliwości to to aby każdy z pracodawców mógł sam ustalać wysokość płac w zależności od kwalifikacji danego delikwenta, a osoba chcąca gdzieś się zatrudnić mogła sama znaleźć najlepszą ofertę. Dodatkowo podczas podjęcia jakiejś pracy podpisywać umowę której zerwanie będzie wiązało się z kosztami. Da to to że więcej osób będzie kształcić i doszkalać się w danym kierunku a nie mieć 150 fakultetów i właściwie nic z tego bo raz pójdzie do jednej pracy raz do drugiej, bez sensu, monotonia i po 2 dniach grania można super się zniechęcić
2) WYWALIĆ SZPITAL!! Nie rozumiem w ogóle po co to badziewie jest, i jakim prawem dostaje się za to doświadczenie. DO TWÓRCÓW GRY: A co będzie jak zamiast 1800 zarejestrowanych osób będzie 18000 albo 180.000?? w szpitalu niech będzie tylko 5% wszystkich graczy co daje już całkiem pokaźną liczbę. Jaka jest szansa na to że ktoś zostanie "uzdrowiony" jesli w poczekalni będzie liczba przykładowo 1000 osób? Proponuję pomyśleć nad innym rozwiązaniem odzyskiwania energii.
3) Bardzo poważny błąd programistów, odnośniki na stronie nie otwierają się w nowych kartach tylko zastępują otwartą "grę"(nazwijmy to narazie w ten sposób chociaż do gry to jeszcze dużo brakuje). W słowie odnośniki mam na myśli - Reklamy google, FORUM co jest w ogóle niedorzecznością,i tym podobne
4) Dużo "gra" traci na tym iż odnośniki do poszczególnych pomieszczeń czy tez szkoleń itp. są na dole i za każdym razem trzeba zjeżdzać kursorem. Bardzo uciążliwe, zniechęcające i odrażające, grafika buttonów delikatnie mówiąc jest niezadowalająca.
5) Powinien być łatwiejszy dostęp do wykresów, gdyż dotarcie do nich wymaga paru kliknięć co jest zupełnie nie potrzebne.
6) Za dużo wszystkiego jak na tak niedopracowany projekt- chyba nie trzeba wyjaśniać.
7) Więcej możliwości kooperowania z innymi graczami, podpisywanie umów, wynajmów, dzierżaw,handlu
8) Bardzo dobry pomysł z szkoleniami itp. lecz zbyt łatwo do tego się dochodzi, nie ma żadnej trudności co jak już wcześniej wspomniałem jest dosyć monotonne. Pieniądze bardzo łatwo zdobyć, kursy nie są drogie. W grze trzeba trudności, aby każda decyzja niosła za sobą jakieś pozytywne skutki ale i jakieś konsekwencje, a tutaj mogę być weterynarzem i sprzedawać warzywa:/
No na razie tyle. Proszę nie traktować moich słów jako jakiś atak, nie, zawsze popierałem takie projekty, ale jest zbyt wiele niedociągnięc dlatego jeśli to ode mnie by zależało wstrzymałbym się z restartem serwera i grą o nagrody, do momentu aż ta "gra" będzie na to gotowa, bo narazie to tylko tępa klikanka bez celu.
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo pomysłów jak i szybkiego rozwoju gry:)
Tomek:)
Re: Ogólne zmiany
Bardzo ciekawy głos.
ad1/
Gdy nie ma ofert pracy to wtedy ma miejsce szukanie pracy, obecnie rzeczywiście ilość ofert jest na tyle duża, że praca jest do wzięcia od ręki, chociaż myślę, że kwestia nazewnistwa tutaj tylko więc nie ma to zbyt dużego znaczenia. Kwalifikacje to w chwili obecnej to tylko "ma zawód/nie ma zawodu" więc różnicowanie pensji w takim przypadku kompletnie tutaj nie pasuje. Pracodawca zawsze znajdzie pracownika decydując zatrudnić go za obecną pensję więc tutaj też różnicowanie pensji się nie sprawdzi bo po co dawać więcej skoro znajdzie pracownika za obecną pensję. W obecnej konstrukcji umowa o stałą pracę wogóle jest bez sensu, gracze są zatrudniani na określoną ilość czasu, stała umowa spowoduje +dla pracownika, ale minus dla pracodawcy, bo będzie musiał wykorzystywać zatrudnioną osobę przez np 24h na dobę co jest nierealne, a pensję trzeba płacić.
Ewentualne zmiany rodzą następne problemy:
- zatrudnienie pracownika na określoną przez siebie liczbę godzin, sam wiem ile mogę siedzieć w grze i na ile czasu taki pracownik jest mi potrzebny, bo bez sensu zatrudniać pracownika na polu kiedy nie będę go obsiewał bo idę akurat spać. Ale to rodzi kolejne problemy - zatrudniony pracownik nie może pracować gdzie indziej, bo jest już zatrudniony, a liczba graczy jest ograniczona, zaraz by się okazało, że każdy gracz statystycznie może zatrudnić jednego pracownika, bo tyle graczy na niego przypada. Albo więc ktoś będzie miał full, ale wtedy ktoś inny wogóle nie znajdzie pracowników.
ad2/
Pracujesz-chorujesz, to naturalne, a z obnizonym zdrowiem tracisz w innym aspektach (mniejszy przyrost doświadczenia) wiec nie oplaca się mieć tego zdrowia na niskim poziomie. Szpital to podobnie jak obecnie praca w zawodzie bonus dla osób siedzących w grze więcej czasu niż inni - mogą otrzymywać bonusy za wolontariat, czego nie dostaną osoby, które zaglądają do gry dwa/trzy razy dziennie na kilka minut. Dzięki temu zawsze jest co robić i aktywny gracz ma co robić. Zdrowie tracisz tylko na pracy w zawodzie, jezeli w nim nie pracujesz masz zdrowie 100% caly czas, nie widze tutaj problemu. 1000 osób w poczekalni spowoduje ich wyzdrowienie w ciagu kilku tur przez sam szpital, nie jest do tego potrzebna pomoc wolontariuszy, ktora tylko przyspiesza leczenie, a nie je zastepuje. Dzieki szpitalowi odzyskuje sie zdrowie, nie energie, a zdrowia jak nie chcesz tracic nie musisz nie pracujac.
ad3/
Tutaj moze racja, w przypadku glownego MENU,moge to zmienic, na reklamy Google nie mam niestety wplywu gdzie sie otwieraja.
ad4/
Tutaj tez racja, przesune button konkursu niżej
ad5/
O jakich konkretnie wykresach mowisz? Wydaje mi się, że są zawsze tam gdzie są potrzebne.
ad6/
Nie rozumiem zupelnie stwierdzenia "za duzo wszystkiego na tak niedopracowany projekt" - zdecydowanie prosilbym o wyjasnienie.
ad7/
Chetnie, o interakcjach z innymi graczami pisalem w innym watku, ale tutaj bardziej chyba oczekuje konkretnych propozycji w kontekscie gry niz stwierdzen w rodzaju "fajnie by bylo gdyby", wszystkie dobre pomysly staram sie wprowadzać w zycie.
ad8/
W innym poscie ktos pisal, ze rosnace koszty szkolen sa bez sensu i za trudno sie do nich dochodzi więc skoro są takie skrajne opinie to musze uznać ze jest dobrze jak jest Na poczatku jest to latwe, a z czasem robi sie coraz trudniejsze wiec obie strony maja racje i jej nie maja W zyciu tez mozesz byc weterynarzem i sprzedawac warzywa. Ale jak chcesz byc dobrym wererynarzem powinienes odpuscic sprzedaz warzyw i vice versa.
Jak pisalem ciekawy glos w dyskusji, czekam na kolejne
ad1/
Gdy nie ma ofert pracy to wtedy ma miejsce szukanie pracy, obecnie rzeczywiście ilość ofert jest na tyle duża, że praca jest do wzięcia od ręki, chociaż myślę, że kwestia nazewnistwa tutaj tylko więc nie ma to zbyt dużego znaczenia. Kwalifikacje to w chwili obecnej to tylko "ma zawód/nie ma zawodu" więc różnicowanie pensji w takim przypadku kompletnie tutaj nie pasuje. Pracodawca zawsze znajdzie pracownika decydując zatrudnić go za obecną pensję więc tutaj też różnicowanie pensji się nie sprawdzi bo po co dawać więcej skoro znajdzie pracownika za obecną pensję. W obecnej konstrukcji umowa o stałą pracę wogóle jest bez sensu, gracze są zatrudniani na określoną ilość czasu, stała umowa spowoduje +dla pracownika, ale minus dla pracodawcy, bo będzie musiał wykorzystywać zatrudnioną osobę przez np 24h na dobę co jest nierealne, a pensję trzeba płacić.
Ewentualne zmiany rodzą następne problemy:
- zatrudnienie pracownika na określoną przez siebie liczbę godzin, sam wiem ile mogę siedzieć w grze i na ile czasu taki pracownik jest mi potrzebny, bo bez sensu zatrudniać pracownika na polu kiedy nie będę go obsiewał bo idę akurat spać. Ale to rodzi kolejne problemy - zatrudniony pracownik nie może pracować gdzie indziej, bo jest już zatrudniony, a liczba graczy jest ograniczona, zaraz by się okazało, że każdy gracz statystycznie może zatrudnić jednego pracownika, bo tyle graczy na niego przypada. Albo więc ktoś będzie miał full, ale wtedy ktoś inny wogóle nie znajdzie pracowników.
ad2/
Pracujesz-chorujesz, to naturalne, a z obnizonym zdrowiem tracisz w innym aspektach (mniejszy przyrost doświadczenia) wiec nie oplaca się mieć tego zdrowia na niskim poziomie. Szpital to podobnie jak obecnie praca w zawodzie bonus dla osób siedzących w grze więcej czasu niż inni - mogą otrzymywać bonusy za wolontariat, czego nie dostaną osoby, które zaglądają do gry dwa/trzy razy dziennie na kilka minut. Dzięki temu zawsze jest co robić i aktywny gracz ma co robić. Zdrowie tracisz tylko na pracy w zawodzie, jezeli w nim nie pracujesz masz zdrowie 100% caly czas, nie widze tutaj problemu. 1000 osób w poczekalni spowoduje ich wyzdrowienie w ciagu kilku tur przez sam szpital, nie jest do tego potrzebna pomoc wolontariuszy, ktora tylko przyspiesza leczenie, a nie je zastepuje. Dzieki szpitalowi odzyskuje sie zdrowie, nie energie, a zdrowia jak nie chcesz tracic nie musisz nie pracujac.
ad3/
Tutaj moze racja, w przypadku glownego MENU,moge to zmienic, na reklamy Google nie mam niestety wplywu gdzie sie otwieraja.
ad4/
Tutaj tez racja, przesune button konkursu niżej
ad5/
O jakich konkretnie wykresach mowisz? Wydaje mi się, że są zawsze tam gdzie są potrzebne.
ad6/
Nie rozumiem zupelnie stwierdzenia "za duzo wszystkiego na tak niedopracowany projekt" - zdecydowanie prosilbym o wyjasnienie.
ad7/
Chetnie, o interakcjach z innymi graczami pisalem w innym watku, ale tutaj bardziej chyba oczekuje konkretnych propozycji w kontekscie gry niz stwierdzen w rodzaju "fajnie by bylo gdyby", wszystkie dobre pomysly staram sie wprowadzać w zycie.
ad8/
W innym poscie ktos pisal, ze rosnace koszty szkolen sa bez sensu i za trudno sie do nich dochodzi więc skoro są takie skrajne opinie to musze uznać ze jest dobrze jak jest Na poczatku jest to latwe, a z czasem robi sie coraz trudniejsze wiec obie strony maja racje i jej nie maja W zyciu tez mozesz byc weterynarzem i sprzedawac warzywa. Ale jak chcesz byc dobrym wererynarzem powinienes odpuscic sprzedaz warzyw i vice versa.
Jak pisalem ciekawy glos w dyskusji, czekam na kolejne
Re: Ogólne zmiany
Moja propozycja dotyczy energii. Zużywa się ją nieraz szybko i dłuuuuuuuuugo czeka aż się odnowi.
W życiu jestem zdrowy to pracuje. Jak nie mam sił (ale jestem zdrowy) no to muszę coś zazwyczaj zjeść albo się napić.
Wprowadźmy jakieś batony energetyczne lub napoje - np. EC-Bull (200 ml) - cena $ 9,49 - dodaje 9 pkt energii. Batonik E-Power (75g) - cena $ 6,25 - dodaje 5 pkt energii.
W życiu jestem zdrowy to pracuje. Jak nie mam sił (ale jestem zdrowy) no to muszę coś zazwyczaj zjeść albo się napić.
Wprowadźmy jakieś batony energetyczne lub napoje - np. EC-Bull (200 ml) - cena $ 9,49 - dodaje 9 pkt energii. Batonik E-Power (75g) - cena $ 6,25 - dodaje 5 pkt energii.
Re: Ogólne zmiany
Myślałem o tym, ale ceny które podałeś to raczej ze 100 razy za niskie
Moze to by pogoniło co niektórych do pracy w zawodzie.
Obecnie brzmia jeszcze echa bledow tej edycji, ale w przyszlej w zalozeniu pieniadze to tez bedzie towar deficytowy i wtedy bedzie mozna okreslic cene EC-bulla.
Moze to by pogoniło co niektórych do pracy w zawodzie.
Obecnie brzmia jeszcze echa bledow tej edycji, ale w przyszlej w zalozeniu pieniadze to tez bedzie towar deficytowy i wtedy bedzie mozna okreslic cene EC-bulla.
Re: Ogólne zmiany
No czy takie niskie to nie wiem...
No ok mogą być 10 razy wyższe.
Dodatkowo wprowadzić ograniczenie max 3 EC-Bulli na godzina i 5 batonów.
Ja na przykład czuję taką potrzebę przy obsiewaniu czy zatrudnianiu pracowników.
No ok mogą być 10 razy wyższe.
Dodatkowo wprowadzić ograniczenie max 3 EC-Bulli na godzina i 5 batonów.
Ja na przykład czuję taką potrzebę przy obsiewaniu czy zatrudnianiu pracowników.
Re: Ogólne zmiany
@jafarek - mogę Cię uspokoić i pocieszyć. nie jesteś jedyny, któremu brakuje energii do pracy
ale jakoś powoli daję radę (szkoda tylko, ze edycja się kończy )
ale jakoś powoli daję radę (szkoda tylko, ze edycja się kończy )
Re: Ogólne zmiany
No właśnie... Koniec edycji... A może by ją zostawić i wprowadzać zmiany zanim zostaną wprowadzone w oficjalnej wersji.
Re: Ogólne zmiany
@stvoor-ku
a może tak:
serwer 1 -> kontynuacja edycji beta
serwer 2 -> edycje 2-miesięczne
serwer 3 -> edycja WOŚP?
a może tak:
serwer 1 -> kontynuacja edycji beta
serwer 2 -> edycje 2-miesięczne
serwer 3 -> edycja WOŚP?
Re: Ogólne zmiany
nie bierz tego jednak na poważnie, bo już teraz nie mam zbyt dużo czasu na grę na jednym świecie, a na trzech (już na pewno nie będę miał)
chyba, ze pojawią się automaty do zbierania i obsiewania (wiem, wiem -> nierealne : )
chyba, ze pojawią się automaty do zbierania i obsiewania (wiem, wiem -> nierealne : )
Re: Ogólne zmiany
1.Moja propozycja zmian to taka żeby wprowadzić wskaźnik głodu i rozrywki
Zeby gracze mogli zakładać sklepy np: z mięsem chlebem Z pszenicy dzięki czemu będzie się poprawiać wskaźnik głodu,
moją propozycją jest możliwość budowania miejsc w których będzie można podnieść wskaźnik rozrywki.
Rozrywka-jeśli ktoś ma dużo rozrywki to będzie miał mniejsze odstępy czasowe między wykonywaniem prac z określonego zawodu.
Można zastosować to do szpitala- jeśli gracz ma niski poziom rozrywki to nie może pomagać w szpitalu.
Zeby gracze mogli zakładać sklepy np: z mięsem chlebem Z pszenicy dzięki czemu będzie się poprawiać wskaźnik głodu,
moją propozycją jest możliwość budowania miejsc w których będzie można podnieść wskaźnik rozrywki.
Rozrywka-jeśli ktoś ma dużo rozrywki to będzie miał mniejsze odstępy czasowe między wykonywaniem prac z określonego zawodu.
Można zastosować to do szpitala- jeśli gracz ma niski poziom rozrywki to nie może pomagać w szpitalu.