stałe godziny pracy pracowników

lordyp

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: lordyp »

stvoor nie zrozumiałeś albo nie chcesz zrozumieć o co chodzi

to jest bardzo proste
w sadach owocowych- dla ułatwienia takiego samego rodzaju( np sad jabłkowy) zatrudniam w tej samej rundzie pracowników
w sadzie nr 1 pracownicy pracują mi 4 godz 15 min
w sadzie nr 2 pracownicy pracują mi 5 godz 25 min
w sadzie nr 3 pracownicy pracują mi 4 godz 45 min
w sadzie nr 4 pracownicy pracują mi 5 godz 5 min
itp

nie widzisz tu chaosu?

wyobrażasz sobie ze np kierownik budowy mający pod sobą np 5 budów z zegarkiem w ręku sprawdza czy na budowie nr1 jeszcze są pracownicy czy juz nie ma , choć na budowie nr 3 mają pracować jeszcze przez 25 min?

teraz w grze trzeba sprawdzać dokładny czas zakończenia pracy w danych biznesach ( mówię tu cały czas o tym samym rodzaju biznesu- nie jak ty mieszając hodowle z usługami itp)- przy obecnym systemie trzeba stale sprawdzać czasy na poszczególnych działkach
nie byłoby lepiej zrobić stałych czasów - dla tych samych biznesów?- grałby się przyjemniej

stvoor- szanuję cię bo stworzyłeś grę , która mnie wciągnęła jak diabli, ale jeśłi czegoś nie chcesz zmienić , lub tego nie da się ( zmiana przeliczeń , algorytmów itp- kupa roboty itp)- to napisz to po ludzku, a Twoja odpowiedź do tematu ( który wszyscy zrozumieli) była taka jakbyś był wstawiony :D
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Możliwe że byłem, bo ja w weekendy to tak mam, dzisiaj też ;)
Zmiana wymaga zmiany jednej linijki kodu, to nie jest problem, kwestia czy zmiana tej losowości to będzie zmiana na lepsze.
lordyp

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: lordyp »

wg mnie to byłaby znakomita zmiana

teraz kupe czasu poświecam na zapisywanie- o której godz gdzie pracownicy kończą mi prace- dostosowanie do tego jeszcze kwestii energii, zbierania plonów i pełnego zdrowia dla lepszego expa - jest nie to ,że uciążliwe , ale wręcz cholernie uciążliwe
a tak - biorę pracowników na 4 godz- dostaje ich na 5 , bo mam bonus i wszystko jest idealne- kończą mi pracę w jednym czasie- w tym czasie zbieram plony i mam działkę z głowy jeśłi nie mam energii- w innym przypadku musze zapisać- z tej działki zbierac , z tej nie bo pracownicy byli tylko 2 tury to szkoda energii itp

bardzo bardzo jestem za :D
torgiren

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: torgiren »

ja poraz kolejny zgłaszam swoje poparcie dla zmiany, żeby nie było +/- 15%
aaadam

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: aaadam »

Zmiany zbyt duże dla trwającej już edycji. W przyszłej jestem "za".
lordyp

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: lordyp »

aaadam - zupełnie cię nie rozumie- przeciez nic to nie zmieni dla punktacji , rankingu itp

to tylko ułatwienie dla samej gry jako takiej- to mozesz sam sobie zatrudniac w każdym biznesie pracowników o róznych porach i bedziesz miał tak jak do tej pory
aaadam

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: aaadam »

Na początku gry wybrałem drogę swojego biznesu. Wybrałem tak m.in. dlatego, że nie muszę męczyć się z pilnowaniem czasu zbiorów, oprysków itp. czyli postawiłem na usługi.
Klikam jak każdy, ale dlaczego mamy ułatwiać tym co sadzą i zbierają?

Gdyby od początku edycji były takie ułatwienia jak równy czas pracy pracowników, brak pobierania energii za zatrudnianie i np automatyzacja zbierania plonów, to pewnie nie tylko ja wybrałbym inną ścieżkę rozwoju.
torgiren

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: torgiren »

nie chodzi o zmiane czasu zbiorów, ani o zrównanie różnic np: pracownicy ryży są tyle samo co hodowcy ryb
chodzi o to, ze jak masz np:
bizes na 3 osoby (dla uproszczenia)
i w jednej turze zatrudnisz 3 razy po jednym pracowniku
i np: pracownik jest zatrudniany na 4h
to bedziesz miał że:
jeden pracuje 4h 15min
drugi 3:45
a trzeci 4h
i o to się rozchodzi
że jak się kogoś zatrudnia to na określoną liczbe godzin, a nie ze "eh wyjde sobie wcześniej, bo co to za ważna sprawa że trzeba coś zrobić"
lordyp

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: lordyp »

aaadam- w usługach też masz różne czasy pracy pracowników dla poszczególnych działek
mam to samo
w budynkach jako developer w 1 mam 2 godz 20 min , w 2 mam 2 godz 45 min , a w 3 mam 2 godz i 25 min - tak przykładowo- wiec nie pisz , że masz wszystko równo- tym samym Tobie też by to ułatwiło- jednej porze musiałbym zatrudniac pracowników na nowo, a nie patrzec - w tym mi pracownicy odejdą teraz , a w tamtym za 15 min

ja tego nie kapuje - stvoor pisze , że nie ma z tym problemu a tu problem mają ci , dla których ta zmian może wyjśc na lepsze

ludzie co wy tak boicie się zmian ?- jak coś na lepsze to niech bedzie- widze ze te nagrody psują grę- każdy zawzięcie widzi tylko nagrodę w tej edycji i wszystko spycha na następną edycję

całe szczęście , że niektórzy myśla podobnie do mnie- ta gra to zabawa i tak do tego trzeba podchodzić
tomi28pl

Re: stałe godziny pracy pracowników

Nieprzeczytany post autor: tomi28pl »

Dokladnie lordyp :) To tylko zabawa :) Jak widac mamy juz kilka zmian i jakos wyszlo na lepsze. Przewaznie zmian boja sie ci co nie wiedza co one moga przyniesc graczom.A wystarczy troszke poczytac forum i wszystko jest jasne :)