Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
ciekaw jestem czy jeszcze ktos zaczyna od nowa zabawe i dlaczego cie mozna sie zalogowc na czacie
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
to trzeba zrobic kurs lekarza i problem z glowy najwiecej teraz zarabia i sam sie leczysz a czemu nie mozna zrobic ze ten kto ma kurs lekarza ma tansze koszty leczenia i szybciej wychodzi ze szpitala bo szczerze mowiac mam tego szpitala wyzej uszu
a proponuje kurs zmniejszenia czasu szkolen...
a proponuje kurs zmniejszenia czasu szkolen...
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
Raczej nie, to rozwiązanie mocno nieeleganckie, a w większości nowych przeglądarek domyślnie zablokowane.dianuska pisze:piszę tutaj skoro wątek o zmianach w edycji
Czy byłaby szansa na wstawienie licznika czasu w pasku okna przeglądarki? Chodzi o to, żeby wiedzieć kiedy kończy się tura. Każdy na pewno ma kilka zakładek otwartych podczas gry i fajnie by było bez zmieniania co chwila zakładek wiedzieć kiedy nowa tura. Ot takie ułatwienie.
Narazie wprowadzam zmiany w aktualnych funkcjach gry, nowe funkcje będę wprowadzał później. Jeżeli dobrze poszukasz na forum, funkcje adwokata, ochroniarza i finansisty zostaną włączone w struktury gry, pozostałe zawody być może wypadną lub zostaną zastąpione innymi.larixx pisze:może by tak połaczyc zawody typu prawnik ,krupier ,kosmetyczka ,ochroniarz , aktor z zawodami i inymi usługami.w grze liczyly sie tylko weterynarz lekarz ,wykladowca budowlaniec
Jesli np w hodowli co jakis czas trzeba weterynarza i ciaglej rozbudwy magazynu to moze lekarz niech potrzebuje prawnika co jakis czas i remontu szpitala lub cos w tym stylu budowlaniec np kosmetyczki i tpd.
W obecnej edycji jest nacisk na szkolenia jako dające najwięcej punktów, w nowej bedzie inna formuła więc każdy będzie robił tylko tyle szkoleń ile mu rzeczywiście potrzeba, jezeli wiec teraz najlepsi mieli po 50 szkoleń, w nowej edycji spokojnie wystarczy im 25-30 wiec czas ich odbywania nie bedzie tak uciazliwy jak przy pięćdziesiątym szkoleniu w zakończonej edycji.aina78 pisze:to trzeba zrobic kurs lekarza i problem z glowy najwiecej teraz zarabia i sam sie leczysz a czemu nie mozna zrobic ze ten kto ma kurs lekarza ma tansze koszty leczenia i szybciej wychodzi ze szpitala bo szczerze mowiac mam tego szpitala wyzej uszu
a proponuje kurs zmniejszenia czasu szkolen...
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
chyba jest cos nie tak mama1 poziom mam szkolenie lekarza i rolnika i jesli zaznacze oba zawoy to w czasie rundy mam po jenym etacie lekarza i rolnika dodam ze nie mam kursu organizacji czasu zwiekszajacego o 40%etaty .Jesli dobrze rozumie powinienem miec tylko mozliwosc pracy na jeden etap do 20 poziomu
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
Poprawione, na przyszłość proszę o umieszczanie tego rodzaju informacji w dziale zgłaszanie błędów i usterek.larixx pisze:chyba jest cos nie tak mama1 poziom mam szkolenie lekarza i rolnika i jesli zaznacze oba zawoy to w czasie rundy mam po jenym etacie lekarza i rolnika dodam ze nie mam kursu organizacji czasu zwiekszajacego o 40%etaty .Jesli dobrze rozumie powinienem miec tylko mozliwosc pracy na jeden etap do 20 poziomu
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
To wkoncu kiedy startuje nowa edycja?
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
Myślę, że około 20 września
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
Zmiany te spowodowane są faktem zbyt szybkiego nabijania poziomów przez graczy, rekordziści potrafili nabić 30 leveli na dobę, jak widać dwa razy większe doświadcznie względem innych aktywności będzie dawała działalność gastronomiczno/handlowa, do tej pory wszystkie dawały takie same przyrosty doświadczenia.
30 leveli na dobe... ciekawe jak to robią mi przez dwa tygodnie nabija 1 level przy 100 % zdrowia.
Do tej pory podatek za działkę wiejską wynosił 5$ przy jednej działce i pierwszym poziomie gracza za 12h, tymczasem działka mogła przynieść w ciągu tych 12 godzin ok 3000$ zysku - 5$ przy tej kwocie to było zdecydowanie za mało.
żadna działka nie dawała tyle zysku raczej straty a podatek to było kilka tysiecy a nie 5$.
30 leveli na dobe... ciekawe jak to robią mi przez dwa tygodnie nabija 1 level przy 100 % zdrowia.
Do tej pory podatek za działkę wiejską wynosił 5$ przy jednej działce i pierwszym poziomie gracza za 12h, tymczasem działka mogła przynieść w ciągu tych 12 godzin ok 3000$ zysku - 5$ przy tej kwocie to było zdecydowanie za mało.
żadna działka nie dawała tyle zysku raczej straty a podatek to było kilka tysiecy a nie 5$.
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
Widać grają lepiej, to nie jest miejsce na teorie spiskowe.miliarder pisze:Zmiany te spowodowane są faktem zbyt szybkiego nabijania poziomów przez graczy, rekordziści potrafili nabić 30 leveli na dobę, jak widać dwa razy większe doświadcznie względem innych aktywności będzie dawała działalność gastronomiczno/handlowa, do tej pory wszystkie dawały takie same przyrosty doświadczenia.
30 leveli na dobe... ciekawe jak to robią mi przez dwa tygodnie nabija 1 level przy 100 % zdrowia.
Sugeruję jednak cytować całość, a nie tylko fragmenty wyrwane z kontekstu udowadniające, nieprawdziwą zresztą, tezę.Do tej pory podatek za działkę wiejską wynosił 5$ przy jednej działce i pierwszym poziomie gracza za 12h, tymczasem działka mogła przynieść w ciągu tych 12 godzin ok 3000$ zysku - 5$ przy tej kwocie to było zdecydowanie za mało.
żadna działka nie dawała tyle zysku raczej straty a podatek to było kilka tysiecy a nie 5$.
Inni jakoś zarabiali jednak i sobie doskonale radzili, proszę wylewać jad gdzie indziej.
Re: Zmiany w zasadach gry po edycji zakończonej 17 sierpnia
Zmiany jak to zmiany zawsze trochę cieszą,trochę smucą.
Świetnie,że dążymy do "zbalansowania" gry.Sama straciłam trzy szkolenia w rolnictwie zanim zorientowałam
się,że trzeba uciekać w usługi,żeby się cokolwiek liczyć.
Trochę martwi mnie,że większość zmian to hamulce.
Bardzo martwi mnie furtka w regulaminie,że w trakcie gry można będzie jednego gracza wyhamować
a drugiego przyspieszyć.Zmiany w trakcie edycji zawsze będą wprowadzać dyskomfort u graczy.
No ale zagramy,zobaczymy.
Organizatorom zabawy życzę samych trafnych decyzji.
Świetnie,że dążymy do "zbalansowania" gry.Sama straciłam trzy szkolenia w rolnictwie zanim zorientowałam
się,że trzeba uciekać w usługi,żeby się cokolwiek liczyć.
Trochę martwi mnie,że większość zmian to hamulce.
Bardzo martwi mnie furtka w regulaminie,że w trakcie gry można będzie jednego gracza wyhamować
a drugiego przyspieszyć.Zmiany w trakcie edycji zawsze będą wprowadzać dyskomfort u graczy.
No ale zagramy,zobaczymy.
Organizatorom zabawy życzę samych trafnych decyzji.