Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

topik

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: topik »

stvoor - spoko
najgorsze jest to, że nie można uruchomić elektrowni i kopalń, bo wszystkie punkty energii zeżarzły biznesy, które nic nie robią bo nie mam energii żeby je czymś zasilić ;(

a te punkty które robiły domy już się skończyły
jeremi

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: jeremi »

Ok, mam tylko jedną sugestie:
czy nie dałoby się nadchodzących zmian publikować w samej grze? Np na stronie głównej lub w systemie wiadomości bezpośrednio do graczy??
netsprint

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: netsprint »

Wydałem 15 tys. złotych na maszyny, ktore mi ukradli admini :lol: :lol: :lol:
calculus

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: calculus »

Pamiętajcie, że czas między edycjami jest wykorzystywany do wprowadzania zmian w grze
więc nie obrażajcie się. Ze wszystkimi zmianami zawsze czekam na koniec edycji, a obecna się zakończyła.
Coś nie rozumiem tych 2-uch zdań. Mówisz, że zmiany są wprowadzane między edycjami i że obecna się zakończyła, ale nie widzę, resetu gry.
Ok, mam tylko jedną sugestie:
czy nie dałoby się nadchodzących zmian publikować w samej grze? Np na stronie głównej lub w systemie wiadomości bezpośrednio do graczy??
To nie jest głupi pomysł. Wtedy nie byłoby sytuacji w których ktoś inwestuje na nic np 2 mil w dom dzień przed wycofaniem z systemu jak u helga lub np w maszyny które kupiłem przedwczoraj czy jakoś tak. (sądzę, że jest więcej osób zawiedzionych z tego powodu, zwłaszcza osoby u których nie zwróciła się inwestycja)

Poza tym Nie wszyscy zaglądają regularnie na forum i nie są zorientowani co nowego, więc na forum nie byłoby pytań typu "co się stało z maszynami i domami?" lub "moja energia nie odnawia się, co się stało?" (tak jak to było w ostatnim czasie)
topik

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: topik »

calculus
ja straciłem wyspę (6M) i maszyny (3 zestawy po 6 lvl, które też trochę kosztowały)

tak że spoko

pewnie już wkrótce ruszy nowa edycja, wszyscy otrzymają po 2000 golda i dawaj, zdobywać świat
calculus

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: calculus »

No cóż, co się stało to się nie odstanie. Lekcja dla stvoor'a jest taka, że przed wprowadzaniem zmian, powinien przewidzieć co może się stać, jeżeli nie chce mieć na głowie rozwścieczonych/zrozpaczonych graczy. :lol:
Tak czy siak, myślę, że wprowadzone zmiany wyjdą na dobre w przyszłej edycji.
mozgus

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: mozgus »

Stvoor coś jest chyba nie tak z magazynem kopalń. Mimo, że mam rozbudowane na 3 poziom pomieszczą tylko to, co wydobędę w ciągu 1 godz (czyli tak jak na poziomie 1).
Ps. opróżniłem magazyn, zobaczę czy się powtórzy.
mateuszty

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: mateuszty »

Błąd w opisie wytwarzania punktów transportu w centrum logistycznym, cytuje

"Rozbuduj obiekt, aby generowanie energii wzrosło do 2 pkt/h
(koszt rozbudowy $32000 + $196 koszt budowlańca na 4h)"

Obiekt jest na 1 poziomie więc już teraz wytwarza 2. Może to być mylące i mnie przez chwilę zmyliło.

Podczas godziny centrum wygenerowało mi 1,99 pkt a nie 2 więc jakiś drobny problem z zaokrąglaniem jest.
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Poprawione, dziękuje za zgłoszenie usterki.
Produkcja została zaokrąglona w górę w czwartej cyfrze po przecinku,
nie tylko w stosunku do obiektów specjalnych, ale i wszystkich rodzajów produkcji.
ezotyriusz

Re: Zmiana zasad odnowy energii i subpunktów

Nieprzeczytany post autor: ezotyriusz »

to ja w tym miejscu napiszę choć to nie ta rubryka. Mam centrum logistyczne od kilku dni mam sub punkty obsiewanie/zbieranie ale nie działają tzn zabiera mi energię