Pytania wszelakie
Pytania wszelakie
Tworzę taki to wątek, żeby każdy mógł zadać nurtujące go pytanie
Moje: Kliknąłem "pomóż" w szpitalu, i dało mi 1% zdrowia i sobie leżę w szpitalu... huh, średnio mi się to podoba 2%/5 minut regeneracja? ach, 4 godziny w plecy Raczej zakładałem, że pomoc do czasu wyleczenia delikwenta a doświadczenie nie rośnie...
Moje: Kliknąłem "pomóż" w szpitalu, i dało mi 1% zdrowia i sobie leżę w szpitalu... huh, średnio mi się to podoba 2%/5 minut regeneracja? ach, 4 godziny w plecy Raczej zakładałem, że pomoc do czasu wyleczenia delikwenta a doświadczenie nie rośnie...
Re: Pytania wszelakie
ja wczesniej klikalam jak niejaki stvoor byl w szpitalu po poludniu i jemu dawalo kilka procent a mi doswiadczenie ( z tym ze raz na 5 minut jakos moglam kliknac pomoz), moze teraz jakas mila dusza chce sobie podniesc doswiadczenie reperujac biedna mnie
Re: Pytania wszelakie
Hmmm rivek powinien pojawic sie komunikat jak to zlapales jakies paskudztwo zakazne pomagajac innym ... Jest na to 10% szans na te chwile
Opcje widze dwie - wiecej odzysku na ture przez samo przebywanie w szpitalu lub mniejsza szansa na zlapanie przypadkiem paskudztwa przy wolontariacie
Opcje widze dwie - wiecej odzysku na ture przez samo przebywanie w szpitalu lub mniejsza szansa na zlapanie przypadkiem paskudztwa przy wolontariacie
Re: Pytania wszelakie
Komunikatu nie było bo był w sofcie błąd. Należy się Wam zaległy
Pracując jako wolontariusz w szpitalu dotknęło Cię zakażenie szpitalne. Trafiasz do szpitala.
Re: Pytania wszelakie
Zasady zostały zmienione w następujący sposób:
Szansa na zakażenie szpitalne przy wolontariacie wynosi 10%.
Pobyt w szpitalu zwiększa nasze zdrowie o pierwiastek kwadratowy zaokrąglony w dół od wartości stanowiącej różnicę pomiędzy 100 a aktualną wartością zdrowia gracza, ale minimum 2
czyli przykladowo
dla gracza ze zdrowiem 1 różnica wynosi 100-1 czyli 99, a pierwiastek kwadratowy z 99 wynosi ok 9.94, zaokrąglone w dół daje 9%
dla gracza ze zdrowiem 80 różnica wynosi 100-80 czyli 20, a pierwiastek kwadratowy z 20 wynosi ok 4.49 zaokrąglone w dół daje 4%
dla gracza ze zdrowiem 97 różnica wynosi 100-97 czyli 3, a pierwiastek kwadratowy z 3 wynosi ok 1.6 zaokrąglone w dół daje 1, ale ponieważ gracz otrzymuje minimum 2 więc daje to 2%
z tego wniosek prosty, że im wyższe nasze zdrowie tym mniej zdrowia zyskujemy w każdej turze.
Pomoc innemu graczowi w wyzdrowieniu zwiększa jego zdrowie na tej samej zasadzie z uwzględnieniem jego zdrowia oczywiście.
Pomoc innemu graczowi w wyzdrowieniu daje nam doświadczenie na tej samej zasadzie
czyli przykładowo
jeżeli Twoje aktualne doświadczenie wynosi 0 to pomoc innemu graczowi da Ci 100-0, pierwiastek kwadratowy ze 100=10% doswiadczenia
jeżeli Twoje aktualne doświadczenie wynosi 95 to pomoc innemu graczowi da Ci 100-95, pierwiastek kwadratowy z 5=2.23 zaogrąglone w dół daje 2% doswiadczenia
Dodatkowo wartość ta jest weryfikowana przez nasze zdrowie czyli gdybyśmy mieli dostać 2% doświadczenia, a nasze zdrowie wynosi 90% to dostaniemy 1.8% doświadczenia
analogiczny wniosek - im bliżej jesteśmy awansu na wyższy poziom tym mniej dostaniemy doświadczenia pracując jako wolontariusz.
Buduje to dodatkowy aspekt gry czy opłaca nam się praca wolontariusza w danym momencie względem możliwych zysków w postaci doświadczenia a ryzykując zakażenie szpitalne - im bliżej awansu na wyższy poziom tym mniej doświadczenia do zyskania przy takim samym ryzyku zakażenia szpitalnego.
Szansa na zakażenie szpitalne przy wolontariacie wynosi 10%.
Pobyt w szpitalu zwiększa nasze zdrowie o pierwiastek kwadratowy zaokrąglony w dół od wartości stanowiącej różnicę pomiędzy 100 a aktualną wartością zdrowia gracza, ale minimum 2
czyli przykladowo
dla gracza ze zdrowiem 1 różnica wynosi 100-1 czyli 99, a pierwiastek kwadratowy z 99 wynosi ok 9.94, zaokrąglone w dół daje 9%
dla gracza ze zdrowiem 80 różnica wynosi 100-80 czyli 20, a pierwiastek kwadratowy z 20 wynosi ok 4.49 zaokrąglone w dół daje 4%
dla gracza ze zdrowiem 97 różnica wynosi 100-97 czyli 3, a pierwiastek kwadratowy z 3 wynosi ok 1.6 zaokrąglone w dół daje 1, ale ponieważ gracz otrzymuje minimum 2 więc daje to 2%
z tego wniosek prosty, że im wyższe nasze zdrowie tym mniej zdrowia zyskujemy w każdej turze.
Pomoc innemu graczowi w wyzdrowieniu zwiększa jego zdrowie na tej samej zasadzie z uwzględnieniem jego zdrowia oczywiście.
Pomoc innemu graczowi w wyzdrowieniu daje nam doświadczenie na tej samej zasadzie
czyli przykładowo
jeżeli Twoje aktualne doświadczenie wynosi 0 to pomoc innemu graczowi da Ci 100-0, pierwiastek kwadratowy ze 100=10% doswiadczenia
jeżeli Twoje aktualne doświadczenie wynosi 95 to pomoc innemu graczowi da Ci 100-95, pierwiastek kwadratowy z 5=2.23 zaogrąglone w dół daje 2% doswiadczenia
Dodatkowo wartość ta jest weryfikowana przez nasze zdrowie czyli gdybyśmy mieli dostać 2% doświadczenia, a nasze zdrowie wynosi 90% to dostaniemy 1.8% doświadczenia
analogiczny wniosek - im bliżej jesteśmy awansu na wyższy poziom tym mniej dostaniemy doświadczenia pracując jako wolontariusz.
Buduje to dodatkowy aspekt gry czy opłaca nam się praca wolontariusza w danym momencie względem możliwych zysków w postaci doświadczenia a ryzykując zakażenie szpitalne - im bliżej awansu na wyższy poziom tym mniej doświadczenia do zyskania przy takim samym ryzyku zakażenia szpitalnego.
Re: Pytania wszelakie
Po zastanowieniu warunek "minimum 2" względem otrzymywanego za pomoc doświadczenia został wycofany więc przy doświadczeniu 97 i wyższych za pomoc otrzymuje się 1% doświadczenia.
Re: Pytania wszelakie
Mam zrobiony kurs młynarz (właściciel), a nie widzę możliwości zbudowania młyna na działce miejskiej, mogę zbudować tylko warzywniak. Co jest tego powodem?
Re: Pytania wszelakie
Tzn mógłbym, gdybym miał handlarz właściciel, ale nic innego się nie wyświetla.
Re: Pytania wszelakie
Młynarz (właściciel) pozwala na budowę młyna ale potrzebny jest jeszcze do tego odpowiednio wysoki poziom gracza, na tę chwilę Twój poziom gracza pozwala na budowę Warzywniaka (dodatkowym warunkiem aby moc go zbudowac jest odpowiednie szkolenie).
Błędem wydaje się umożliwienie podjęcia niektórych szkoleń, które przez długi czas do niczego nie prowadzą
Postaram się uwarunkować możliwość podejmowania niektórych szkoleń poziomem gracza tzn jeżeli nie ma się poziomu odpowiedniego do zbudowania młyna nie można podjąć szkolenia Młynarz (właściciel), a jeżeli w grze nie ma żadnego młyna to nie można podjąć szkolenia Młynarz (specjalista).
Z powodu takich właśnie niuansów powstrzymuje się z szeroką promocją gry
Dzięki rivek za pomoc wogóle w testowaniu nie zostanie Ci to zapomniane
A jak juz ruszy promocja to postaram się i jakies nagrody ogarnąć
Błędem wydaje się umożliwienie podjęcia niektórych szkoleń, które przez długi czas do niczego nie prowadzą
Postaram się uwarunkować możliwość podejmowania niektórych szkoleń poziomem gracza tzn jeżeli nie ma się poziomu odpowiedniego do zbudowania młyna nie można podjąć szkolenia Młynarz (właściciel), a jeżeli w grze nie ma żadnego młyna to nie można podjąć szkolenia Młynarz (specjalista).
Z powodu takich właśnie niuansów powstrzymuje się z szeroką promocją gry
Dzięki rivek za pomoc wogóle w testowaniu nie zostanie Ci to zapomniane
A jak juz ruszy promocja to postaram się i jakies nagrody ogarnąć
Re: Pytania wszelakie
Tak sądziłem Mówi się trudno, tak czy siak, szkolenie w końcu się przyda. (parę minut temu skończył robić się inżynier ) (można wiedzieć od którego młyn można zbudować? ^^)
Tak, takie rozwiązanie wydaje się rozsądne, acz też na pewno ma swoje wady - na 6 poziomie wszystkim nagle wyskoczy możliwość uczenia się handlu (właściciel) no to jazda,w końcu możemy coś mieć =] I będzie peeeełno handlarzy. Acz takie rozwiązanie jest chyba najlepsze (ew, gdzieś zaznaczyć, że więcej kierunków rozwoju będzie się pojawiać z poziomami i tyle, ogarnięte głowy dadzą rade).
Zależy mi na tym, żeby wszystko ładnie działało Bo zapowiada się na prawdę ciekawie jak się rozkręci.
Tak, takie rozwiązanie wydaje się rozsądne, acz też na pewno ma swoje wady - na 6 poziomie wszystkim nagle wyskoczy możliwość uczenia się handlu (właściciel) no to jazda,w końcu możemy coś mieć =] I będzie peeeełno handlarzy. Acz takie rozwiązanie jest chyba najlepsze (ew, gdzieś zaznaczyć, że więcej kierunków rozwoju będzie się pojawiać z poziomami i tyle, ogarnięte głowy dadzą rade).
Zależy mi na tym, żeby wszystko ładnie działało Bo zapowiada się na prawdę ciekawie jak się rozkręci.