Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specjalne

stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specjalne

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Ilość energii w obecnych warunkach jest zbyt wysoka, właściwie nieużywana.
Z tego też powodu teraz biznesy do działania będą pobierały nie 1 pkt energii na godzinę, a tyle punktów energii ile wynosi poziom rozbudowy biznesu.

Jednocześnie tanieją budynki specjalne, budowa zamiast 40.000 kosztuje teraz 4.000.
marand

Re: Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specj

Nieprzeczytany post autor: marand »

Co mam teraz zrobić jeśli nie starczy mi energii na biznesy? Jakiś budynek służy do tego żeby zwiększyć energię?
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specj

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Elektrownia
marand

Re: Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specj

Nieprzeczytany post autor: marand »

Potrzebne jest jakieś badanie żeby ją zbudować i gdzie się ją buduje za miastem czy w mieście?
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specj

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

wszystko jest w pomocy
molas3000

Re: Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specj

Nieprzeczytany post autor: molas3000 »

Hmmm co do ilości "nadmiaru" energii to nie koniecznie. Ja do tej pory zawsze borykałem się z energią przy większej ilości biznesów. Zwykle na noc nie włączałem żeby energia wzrosła. Dopiero jak postawiłem elektrownie na odpowiednim poziomie wtedy problem mijał.

Aspekt zmian 5* w tym przypadku potrzeba 5* węgla i gdzie ekonomia? 5* większa kopalnia 5* więcej ludzi do wydobycia. Bezsens. Gra traci wszystko co się zaczyna robić na większą skalę staje się nie ekonomiczne. zaraz okaże się że najbardziej opłacalna jest hodowla jednego biznesu hodującego szczypiorek obsługiwana ręcznie z magazynem na "poziomie gracza"
topik

Re: Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specj

Nieprzeczytany post autor: topik »

stvoor pisze: Z tego też powodu teraz biznesy do działania będą pobierały nie 1 pkt energii na godzinę, a tyle punktów energii ile wynosi poziom rozbudowy biznesu.

Jednocześnie tanieją budynki specjalne, budowa zamiast 40.000 kosztuje teraz 4.000.

Nie jest to zmiana "na lepsze"

chcąc zarobić rozwijam biznesy
ale niestety, rozwój biznesu łączy się z superszybkim rozwojem elektrowni (mszą iść w ilość i jakość)
żeby je zasilić potrzeba niebotycznych magazynów i kopalń (które zabierają energię, więc potrzebne sa dodatkowe elektrownie)

BTW:
znalazłem przyczynę, dlaczego moje biznesy nie zarabiają.....
molas3000

Re: Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specj

Nieprzeczytany post autor: molas3000 »

W tej kwestii mam taką propozycję żeby każdy poziom biznesu zjadał o 1/2 więcej energii niż poprzedni (podobnie jak przy magazynie głównym każdy kolejny jego poziom jest o 1/2 większy od poprzedniego poziomu).


Z założenia na chłopski rozum rozbudowujemy coś żeby było taniej a nie tylko więcej. W obecnej formie oszczędzamy jedynie podatek gruntowy jak byśmy mieli postawić 10 obiektów zamiast 10 poziomu jednego obiektu (który na tym poziomie jest strasznie drogi).

Dodatkowo fajnie by było żeby wraz ze wzrostem poziomu biznesu malała ilość potrzebnych pracowników tzn:

np na 1 - 10 na 2 - 19 na 3 - 28 na 4 - 37 itd......

dwa pierwsze poziomy zapewniają to teraz ale to pewnie dzięki zaokrągleniom obliczeniowym w algorytmie.
lukasenkov1111

Re: Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specj

Nieprzeczytany post autor: lukasenkov1111 »

Panie stwórco, może by pomyślał pan nad zmianą w produkcji energii przez elektrownie (żeby z każdym poziomem rosła by inaczej niż o 2pkt\h ) ponieważ w tej chwili budując elektrownie za każdym poziomem elektrowni idzie poziom kopalni i mamy zysku energetycznego 1 punkt co poziom elektrowni, a rozbudowa nie jest wcale tania.
dredzior

Re: Większy pobór energii przez biznesy,tańsze budynki specj

Nieprzeczytany post autor: dredzior »

Co do zmian to moze i dobry pomysl ale jak to juz temat byl poruszany wczesniej nie raz nie jestem za zmianami w trakcie edycji.Pomiedzy edycjami mozna spekulowac i zmieniac to i owo ale nie w trakcie.Wszyscy graja na takich samych zasadach i zgodzili sie na to potwierdzajac to poczatku edycji klikajac AKCEPTUJ.Tyle odemnie.Wiec jesli mialyby byc jakiekolwiek zmiany to dopiero po zakonczeniu edycji.