zatrudnienie

elmoninio

zatrudnienie

Nieprzeczytany post autor: elmoninio »

prosze o zatrudninie :)
rivek

Re: zatrudnienie

Nieprzeczytany post autor: rivek »

Biorąc pod uwagę, że na razie jest czterech graczy z tego trzech szuka pracy w ofertach... :D haha :D
rivek

Re: zatrudnienie

Nieprzeczytany post autor: rivek »

Nie ma opcji edycji to pisze jedno pod drugim.
Zatrudniłem :D
I wydaje mi się, że będzieeee wielki brak pracowników - każdy gracz jest tylko jednym pracownikiem, a już na wstępie, na pierwszym polu potrzeba trzech pracowników :P Więc nawet jak będzie już powiedzmy 100-200 aktywnych graczy de facto pracowników starczy dla ~20-30. Trzeba będzie polować na pracowników, aż inni ich zwolnią :P Nie mówię, że powinna być możliwość "nieskończoności" pracowników, bo taka opcja "polowania" jak jest teraz wydaje się bardzo ciekawym pomysłem :) Acz śmiem twierdzić, że tak czy siak będzie trzeba dodać jakieś "boty" szukające pracy... Nie na 100% zapotrzebowania na pracowników, ale na jakąś część na pewno :) Np pierwszy pracownik na polu jest botem. 33% wydajności pola i do tego minusy za glebę, więc tak czy siak gracze się liczą, no a jakiś start będzie - nowego gracza nie zachęci to, że nie może znaleźć pracownika ;] no a opcji pracy u siebie nie widzę :P

Moja skromna opinia :D
stvoor

Re: zatrudnienie

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Pracy mozna szukac co 5 min wiec kazdy pracownik moze zatrudnic sie 12 razy na godzine, a poniewaz pracownik pracuje kilka godzin oznacza to, ze deficytu byc nie powinno. Gdyby jednak tak sie stalo mozna wydluzyc czas pracy pracownika aby gracze szukali ich rzadziej :) Chociaz to dziala nieco inaczej

Druga sprawa ze w pierwszej kolejnosci zatrudniani sa gracze-ludzie, a w nastepnej wirtualni pracownicy. Dla przykladu biznes znajduje do pracy 5 pracownikow, ale w bazie w danej specjalnosci jest tylko trzech. Biznes wiec zatrudnia nadal 5 osob, ale w przypadku trzech z nich przyznaje im wynagrodzenie. Deficyt pracownikow wiec jest niegrozny, a dam deficyt badz nadwyzka danych pracownikow wplywa na pensje. Jezeli chronicznie bedzie tak, ze dla danej specjalnosci zawsze bedzie mniej pracownikow niz etatow to pensje wzrosna co skloni graczy do podejmowania odpowiednich szkolen aby moc dostac prace w tym zawodzie, luka na rynku powinna sie zapelniac :) W przypadku wiekszosci zawodow jest tak, ze od pewnego poziomu pensji przestaje sie oplacac ich zatrudniac, bo wysokosc ich wynagrodzenia wplywa na zyski (np w biznesach uslugowych dostepnych na wyzszych poziomach).
mattowiec

Re: zatrudnienie

Nieprzeczytany post autor: mattowiec »

a jak kogos zatrudnic,,?