Katalog zmian od nowej edycji
Katalog zmian od nowej edycji
Poniżej katalog zmian, które planuję wprowadzić od nowej edycji:
- zmniejszenie przyrostu doswiadczenia za aktywności / zbyt szybko osiągane były tak wysokie levele przez graczy, rekordzisci robili 30 leveli/dzien
- prywatna opieka tylko raz na turę / siedzenie w szpitalu można skracać, ale nie ograniczać do 0 gdy ma się pieniądze
- sztywny czas pracy przy zatrudnianiu
- jeden etat na jeden zawód na turę / mając 7 etatów przy wysokim levelu i odpowiednim szkoleniu bedzie je mozna wykorzystac tylko w 7 roznych zawodach, rozwoj bedzie musial wiec obejmowac kilka profesji, a nie tylko jedna jak jest obecnie dajac bonusy premii zawodowej rzedu tysiecy procent na dany zawod
- sprzedany grze towar po cenie kupna gry bedzie wystawiany na sprzedaz po cenie równowagi, analogicznie kupiony od gry towar po cenie sprzedazy gry bedzie powodował wystawienie zlecenia kupna na te ilość po cenie równowagi
- mozliwosc zwiekszenia tempa przyrostu energii, w jaki sposob poki co nie zdradze, maksymalne tempo przyrostu energii bedzie wynosilo 2/ture
- od pewnego levelu mozliwosc wynajecia zarzadcy biznesu, ktory bedzie wykonywal czynnosci za nas, ALE korzystajac z naszej energii
- mozliwosc przestawienia produkcji w przetworstwie na pojedynczy towar z gamy mozliwych do produkowania produktow
- zmniejszenie przyrostu doswiadczenia za aktywności / zbyt szybko osiągane były tak wysokie levele przez graczy, rekordzisci robili 30 leveli/dzien
- prywatna opieka tylko raz na turę / siedzenie w szpitalu można skracać, ale nie ograniczać do 0 gdy ma się pieniądze
- sztywny czas pracy przy zatrudnianiu
- jeden etat na jeden zawód na turę / mając 7 etatów przy wysokim levelu i odpowiednim szkoleniu bedzie je mozna wykorzystac tylko w 7 roznych zawodach, rozwoj bedzie musial wiec obejmowac kilka profesji, a nie tylko jedna jak jest obecnie dajac bonusy premii zawodowej rzedu tysiecy procent na dany zawod
- sprzedany grze towar po cenie kupna gry bedzie wystawiany na sprzedaz po cenie równowagi, analogicznie kupiony od gry towar po cenie sprzedazy gry bedzie powodował wystawienie zlecenia kupna na te ilość po cenie równowagi
- mozliwosc zwiekszenia tempa przyrostu energii, w jaki sposob poki co nie zdradze, maksymalne tempo przyrostu energii bedzie wynosilo 2/ture
- od pewnego levelu mozliwosc wynajecia zarzadcy biznesu, ktory bedzie wykonywal czynnosci za nas, ALE korzystajac z naszej energii
- mozliwosc przestawienia produkcji w przetworstwie na pojedynczy towar z gamy mozliwych do produkowania produktow
Re: Katalog zmian od nowej edycji
z ta zmianą się nie zgadzam, ale pozostałe są na TAKstvoor pisze: - prywatna opieka tylko raz na turę / siedzenie w szpitalu można skracać, ale nie ograniczać do 0 gdy ma się pieniądze
Re: Katalog zmian od nowej edycji
stvoor a co powiesz jeszcze o tym pomyśle co padł o możliwości rozbudowy usług?
Re: Katalog zmian od nowej edycji
Drogi Stwoorze !
Oj
Jetem wielkim miłośnikiem tej gry i jak wiesz aktywnym graczem.
Ale jestem też miłośnikiem zdrowej ekonomii i wolnego rynku dlatego staram się nie zabierać głosu na forum.
Jednak dalsze ulepszanie centralnego planowania ?
To była świetna gra ! Ludzie zakładali interesy zatrudniające po kilkudziesięciu pracowników/konsorcjum/ ,zakładali po kilka kont,żeby
wypróbować różne warianty gry. Nawet jeżeli kupowali od siebie sami marchewkę to nic bo giełda towarowa przypominała GPW
Mieli energię do pracy wiec likwidowali interesy i próbowali od nowa jak w życiu.
Centrala postanowiła zabrać energię bo gracze zbyt szybko się uczyli.A komu to przeszkadzało ?
Zabranie energii spowolniło grę ale nadal była to economica.
Ustalono,że w biznesie pieniądze są be.Trudno.Zrobił doktor kurs produkcji tłuszczu ale nadal była economica.
NOWA EDYCJA !
Zaczęło się normalnie.Jak jest normalnie to trzeba zaingerować.
Powstaje antyenergia czyli siedem etatów. Napisałem wtedy,że to najgorsza do tej pory zmiana i praca będzie po 1$.
Myliłem się,bo nie wiedziałem,że antyenergia tworzy antyekonomicę.
Na rynku byli już wypasieni doktorzy/cwane bestie/,którzy zaczeli przekłówać antyenergię w energię
Energia to 10 biznesów.Antyenergia to 1 biznes i 1000% marży.To samo ? Niby tak ale nie bo zabiło cały rynek.
Można zasady antyekonomii ująć krótko - wszystko tak samo tylko,że odwrotnie.
MŁODYM GRACZOM NALEŻY SIĘ WYJAŚNIENIE a opisy powinny być zmienione.
"Nowy" czyta porady zagląda do statystyk i stawia kebab na przeciwko 300 szpitali.To błąd.
Trzeba chłopie postawić obok 15 szpitali i klepać antyenergię.
Boisz się pracy bo jest czerwone ostzeżenie. Błąd.W antyekonomii chodzi o to,żeby praca była najdroższa.
Przewaga antyenergii nad energią w kwadrans to 20 do 3.Praca po 1! - zarabiamy 17$,praca po 1000 - 17000.
Cwana bestia postara się o drogą pracę.Wypasiony doktor ma klepsydrę ustawioną na 2 godz i 20 min i wpada wymienić 3 doktorów zarabiających x 1000 procent.On nie tyra.On zbiera dziesiątki procent doświadczenia w pustych szpitalach.
CHWILA MARZEŃ - WRACA ENERGIA
Uprawy rozrastają się,mamy drugie delikatesy w mieście,są trzy cukiernie.
Powiecie,że cwana bestia ma 50 szpital. Nie bo podatek od niego to milion dolarów.Cwana bestia musi wziąć się do roboty.
Nie piszcie proszę jak Ci się nie podoba to nie graj,albo wymyśl coś lepszego - to już było.
Oj
Jetem wielkim miłośnikiem tej gry i jak wiesz aktywnym graczem.
Ale jestem też miłośnikiem zdrowej ekonomii i wolnego rynku dlatego staram się nie zabierać głosu na forum.
Jednak dalsze ulepszanie centralnego planowania ?
To była świetna gra ! Ludzie zakładali interesy zatrudniające po kilkudziesięciu pracowników/konsorcjum/ ,zakładali po kilka kont,żeby
wypróbować różne warianty gry. Nawet jeżeli kupowali od siebie sami marchewkę to nic bo giełda towarowa przypominała GPW
Mieli energię do pracy wiec likwidowali interesy i próbowali od nowa jak w życiu.
Centrala postanowiła zabrać energię bo gracze zbyt szybko się uczyli.A komu to przeszkadzało ?
Zabranie energii spowolniło grę ale nadal była to economica.
Ustalono,że w biznesie pieniądze są be.Trudno.Zrobił doktor kurs produkcji tłuszczu ale nadal była economica.
NOWA EDYCJA !
Zaczęło się normalnie.Jak jest normalnie to trzeba zaingerować.
Powstaje antyenergia czyli siedem etatów. Napisałem wtedy,że to najgorsza do tej pory zmiana i praca będzie po 1$.
Myliłem się,bo nie wiedziałem,że antyenergia tworzy antyekonomicę.
Na rynku byli już wypasieni doktorzy/cwane bestie/,którzy zaczeli przekłówać antyenergię w energię
Energia to 10 biznesów.Antyenergia to 1 biznes i 1000% marży.To samo ? Niby tak ale nie bo zabiło cały rynek.
Można zasady antyekonomii ująć krótko - wszystko tak samo tylko,że odwrotnie.
MŁODYM GRACZOM NALEŻY SIĘ WYJAŚNIENIE a opisy powinny być zmienione.
"Nowy" czyta porady zagląda do statystyk i stawia kebab na przeciwko 300 szpitali.To błąd.
Trzeba chłopie postawić obok 15 szpitali i klepać antyenergię.
Boisz się pracy bo jest czerwone ostzeżenie. Błąd.W antyekonomii chodzi o to,żeby praca była najdroższa.
Przewaga antyenergii nad energią w kwadrans to 20 do 3.Praca po 1! - zarabiamy 17$,praca po 1000 - 17000.
Cwana bestia postara się o drogą pracę.Wypasiony doktor ma klepsydrę ustawioną na 2 godz i 20 min i wpada wymienić 3 doktorów zarabiających x 1000 procent.On nie tyra.On zbiera dziesiątki procent doświadczenia w pustych szpitalach.
CHWILA MARZEŃ - WRACA ENERGIA
Uprawy rozrastają się,mamy drugie delikatesy w mieście,są trzy cukiernie.
Powiecie,że cwana bestia ma 50 szpital. Nie bo podatek od niego to milion dolarów.Cwana bestia musi wziąć się do roboty.
Nie piszcie proszę jak Ci się nie podoba to nie graj,albo wymyśl coś lepszego - to już było.
Re: Katalog zmian od nowej edycji
"Na rynku byli już wypasieni doktorzy/cwane bestie/,którzy zaczeli przekłówać antyenergię w energię"
tomi28pl-to chyba o Tobie
tomi28pl-to chyba o Tobie
Re: Katalog zmian od nowej edycji
Ja to swoich normalnie roboli popedzam pejczem jak za czasow faraona
Re: Katalog zmian od nowej edycji
tomi, dąż do nowoczesności....
nie popędzaj pejczem, bo to aż niesmacznie.....
użyj wielkiej, dębowej lagi
nie popędzaj pejczem, bo to aż niesmacznie.....
użyj wielkiej, dębowej lagi