W wyniku licznych zmian gra niestety bardzo straciła na uroku !
Moja subiektywna opinia i największe błędy:
1.Ograniczenie premii zawodowej do 0,01.
Najlepsza wersja pierwsza 0.05 a potem po kursie 0.1 /swoją drogą można wytłumaczyć graczom,że musi być 0.35 a po roku,że dobrze jest tylko 3500% mniej/
2.Zablokowanie pracy na fikcyjnych cenach równowagi /jak cię mogę gdy gra 10 osób,ale gdyby 500 osób założyło po cztery banki ?/
3.Nagradzanie doświadczeniem pracy najemnej nie powinno mieć miejsca w takiej grze
Do tego obniżenie doświadczenia w biznesach to kuriozum /produkujesz jedną wódkę doświadczenie 1%, produkujesz 1000 wódek prawie 2% ???/
4.Zabranie premii za brak konkurencji bo sklep mydło i powidło 2 /np.cytryny i cukier/ to już co innego niż lemoniada.
5.Wprowadzanie ciągłych zmian,które mają uderzyć w najlepszych a za 2 tyg. zniechęcają i blokują wolniejszych.
Najlepsze zasady gry,zabawy i ekonomii były w wersji pierwszej.
Na zlikwidowanie półświatka czekaliśmy pewnie rok. Jak będzie tym razem ?
Co zyskaliśmy,co straciliśmy ?
Re: Co zyskaliśmy,co straciliśmy ?
Piszesz z perspektywy gracza i takie głosy są potrzebne, ja muszę patrzeć na wszystko z góry, z perspektywy projektanta i nie jest to łatwe, tym bardziej każdy taki głos dużo daje, spojrzenie, którego mi z naturalnych powodów brak Niemniej z mojej perspektywy staram się robić tak, żeby wszystko trzymało się kupy i muszę tu brać pod uwagę całokształt gry, a nie perspektywę pojedyńczych graczy
Generalnie Twoje wskazania to są szczegóły, które mają niewielki wpływ na core gry, trudno je nazwać błędami czy też dobrymi bądź złymi decyzjami, są to po prostu zmiany, które jednym dają innym zabierają, to naturalne, niemniej celem nie jest jak to piszesz przytemperowanie najlepszych, raczej balansowanie gry, aby wszyscy mieli równe szanse, bo nieraz okazywało się, że niektóre działalności były mocno uprzywilejowane względem innych.
Każdą zmianę staram się uargumentować i wskazać z jakich powodów jest wprowadzana, jak pisałem naturalne jest to, że jednym się to spodoba innym nie, to jednak częściej wygląda tak, że jednym się to nie podoba, a innych nie dotyczy.
Generalnie Twoje wskazania to są szczegóły, które mają niewielki wpływ na core gry, trudno je nazwać błędami czy też dobrymi bądź złymi decyzjami, są to po prostu zmiany, które jednym dają innym zabierają, to naturalne, niemniej celem nie jest jak to piszesz przytemperowanie najlepszych, raczej balansowanie gry, aby wszyscy mieli równe szanse, bo nieraz okazywało się, że niektóre działalności były mocno uprzywilejowane względem innych.
Każdą zmianę staram się uargumentować i wskazać z jakich powodów jest wprowadzana, jak pisałem naturalne jest to, że jednym się to spodoba innym nie, to jednak częściej wygląda tak, że jednym się to nie podoba, a innych nie dotyczy.
Re: Co zyskaliśmy,co straciliśmy ?
Witam, gram od niedawna i również myślę, że otrzymywanie doświadczenia mogłoby wyglądać troszkę inaczej. Tak jak napisał kolega z góry lionheart. Mam jedno pytanie. Co z ówczesną edycją? Miała się zakończyć 8 maja o godz. 23.59 jednak trwa dalej i tu moje pytanie. Jak długo można się spodziewać zakończenia teraźniejszej edycji? Jak dla mnie nie musi to być bliski termin, bo jak pisałem wyżej jestem nowy i dopiero się rozkręcam. Także mógłbym grać jak najdłużej
Kod: Zaznacz cały
http://e-conomica.pl/player.php?nick=lionheart