Parę usprawnień

bobike

Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: bobike »

1. przy zatrudnianiu pracowników przydałoby się obok kosztu zatrudnienia pracownika na 1h, podać koszt całkowity zatrudnienia według wybranych ustawień np. 20 pracowników na 2h po 20 $ = 800$ - oczywiście przed zatrudnieniem

2. przy zakupie jednostek do produkcji przez magazyn mamy podaną wartość jednej JZ i wskazujemy ile JZ chcemy przenieść do naszego budynku - fajnie by było pokazać informacje zależne od wybranej ilości JZ - to znaczy ważne jest jaki jest koszt JZ po odjęciu produktów jakie mam w magazynie (czyli rzeczywisty chwilowy koszt zakupu jednej JZ) oraz informacja o całkowitym koszcie JZ bez odejmowania istniejących w magazynie towarów oraz informacja o całkowitym koszcie JZ pod odjęciu istniejących towarów w magazynie. np. koszt zakupu wybranej ilości JZ danego towaru można wstawić do dodatkowej kolumny i sumę na dole. pewnie się będzie musiała przeładować strona po wyborze ilości JZ, no ale to chyba do przejścia...

3. W oknie produkcji w wierszu "Bazowa wartość produkcji na turę..." mamy informacje:

Koszt 2.3425 JZ wg ceny rynkowej: $911.69
Wartość 18.1818 JP wg ceny rynkowej: $327.09

o ile druga ma sens, to pierwsza jest dziwna - jeżeli dobrze rozumiem, to biznes przynosiłby ogromne straty bo z 2.3425 JZ produkuje 18.1818 JP - gdy zsumuję faktyczne koszty JZ to wychodzi 97.3 $ * 2,3425 = 227,92525 $ co już ma sens - do sprawdzenia, może źle rozumiem nazwę. Jak to miało być coś innego, to potrzebna informacja taka jak podałem w przykładzie - czyli kosztu zakupu JZ po cenie rynkowej.

4. w oknie produkcji przydałaby się informacja o tym na ile h starczy magazynu wewnętrznego do trzymania wyprodukowanych towarów, na ile h starczy dostarczonych półproduktów - na 100 % zatrudnienia - to da informacje na ile czasu mogę zatrudnić pracowników, jeżeli nie korzystam z zarządcy lub nie mam towarów w magazynie głównym do dalszej produkcji.
bobike

Re: Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: bobike »

5. wyliczenie ile zapłacę podatku - przy dużej ilości działek to już mi się nie chce mnożyć w pamięci - a może tylko ja taki leniwy jestem :)
bobike

Re: Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: bobike »

ad.5 ZROBIONE - dziękuję, czekam na kolejne :)
coben

Re: Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: coben »

Jestem za. Dobre usprawnienia, ale wymagające zapewne dużo pracy nad grą.
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

ad.4 - zrobione
ad.3 - poprawione
ad.2 - dodano wartość przy zakupie jednak nie uwzględnia towarów znajdujących się w magazynie, liczenie tego byłoby dość skomplikowane przy jednostkach zaopatrzenia składających się z wielu towarów

Dziękuję za bardzo merytoryczny głos, jeżeli byłoby takich więcej można by wprowadzić bardzo wiele ciekawych poprawek w grze :)
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

ad.1 - dodałem poglądową informację na temat zatrudnienia MAX pracowników na poszczególną liczbę godzin
bobike

Re: Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: bobike »

Zmiany są ekstra. Ułatwiają zarządzanie całością:-)
oczywiście jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to na pewno się tym podzielę z Wami.
coben

Re: Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: coben »

Przydało by się także sortowanie, przestawianie działek. Na początku nie ma problemu, ale wraz z poziomem jest ich coraz więcej. Fajnie by było jakby wprowadzić strzałki typu przestaw działkę na górę albo coś w tym stylu.
ullevi

Re: Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: ullevi »

Mi osobiście brakuje możliwości 'hurtowych' zakupów/sprzedaży do/z magazynu. Dobrze by było mieć możliwość w jednym 'transporcie' nakupować/posprzedawać tyle asortymentu/surowców ile się potrzebuje a nie tylko jeden.
coben

Re: Parę usprawnień

Nieprzeczytany post autor: coben »

Tak to genialny pomysł. Odhaczyć kilka towarów i sprzedać kilka na raz za jednym razem zamiast bawić się w pojedyncze sprzedawanie.