Zmiany proponowane od następnej edycji
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
Usunąłem dublujące się informacje w bilansie/komunikatach takie jak pobierane podatki, info o sprzedaży towarów, w komunikatach zostały same informacje niebilansowe (zakończenie kursów, zakończenie budowy/rozbudowy, zwalnianie się pracowników, mianowanie na prezesa itp).
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
1% doświadczenia za pracę w zawodzie zostało ograniczone poziomem zdrowia gracza czyli przy 50% zdrowia dostaniemy 0.5% doświadczenia za pracę w zawodzie, a nie 1%. Konsekwentnie bowiem zdobywane doświadczenie jest ograniczone poziomem zdrowia więc tak musi być także w tym przypadku.
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
Wprowadziłem zmianę polegającą na uwzględnieniu wydatków na podatek w spółkach publicznych w pensji prezesa ponieważ ilość działek i prezesur prezesa ma bezpośredni wpływ na wymiar tego podatku co oznacza, że od osoby prezesa zależy wymiar tego podatku.
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
Wprowadzone zostało nowe szkolenie "MBA - Master of business administration", które umożliwia pełnienie funkcji prezesa w spółce publicznej.
Bez tego szkolenia objęcie prezesury nie będzie możliwe, nie będzie możliwa także zmiana biznesu na spółkę publiczną bez tego szkolenia.
Bez tego szkolenia objęcie prezesury nie będzie możliwe, nie będzie możliwa także zmiana biznesu na spółkę publiczną bez tego szkolenia.
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
Wprowadzone zostały na stronie informacyjnej o graczu informacje o premii zawodowej (w gastronomii) i wymiarze podatku (w mieście/spółce).
Informacje te pozwalają na ocenę w jakim stopniu dana osoba nadaje się na prezesa spółki.
Informacje takie są dostępne tylko w przypadku graczy, którzy zrobili odpowiednie szkolenie umożliwiające objęcie funkcji prezesa w spółce publicznej.
Informacje te pozwalają na ocenę w jakim stopniu dana osoba nadaje się na prezesa spółki.
Informacje takie są dostępne tylko w przypadku graczy, którzy zrobili odpowiednie szkolenie umożliwiające objęcie funkcji prezesa w spółce publicznej.
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
Wprowadzona została reguła, że w przypadku, gdy stan konta spółki spada poniżej zera, środki te są odzyskiwane z akcji największego akcjonariusza.
Liczba akcji w jego posiadaniu spada proporcjonalnie do stanu konta na minusie, udział % także, rośnie zaś udział % pozostałych akcjonariuszy przy niezmienionym stanie posiadania liczby akcji. W ten sposób mniejszościowi akcjonariusze mogą przejąć spółkę, którą główny akcjonariusz z jakiegoś powodu przestał się zajmować.
Liczba akcji w jego posiadaniu spada proporcjonalnie do stanu konta na minusie, udział % także, rośnie zaś udział % pozostałych akcjonariuszy przy niezmienionym stanie posiadania liczby akcji. W ten sposób mniejszościowi akcjonariusze mogą przejąć spółkę, którą główny akcjonariusz z jakiegoś powodu przestał się zajmować.
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
proponuje dodad jeszcze jeden link w spolkach: spolki w ktorych mam udzialy, zeby nie trzeba bylo przeszukiwac calej listy spolki jesli chcemy znalezc swoja
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
Wprowadzona została zmiana polegająca na tym, że w przypadku wniesienia do spółki towarów/gotówki przez głównego akcjonariusza, gracz otrzyma liczbę akcji odpowiadającej wartości wniesionych aktywów dzielonych przez aktualną wartość jednej akcji spółki. Niesprawiedliwy bowiem był fakt, że wartość jednej akcji spółki wynosiła 0.001 (jedna dziesiąta centa), a gracz otrzymywał akcje po 0.01 co sprawiało, że dotychczasowi akcjonariusze zyskiwali, a wnoszący towary/gotówkę tracił.
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
Rezygnacja z półświatka
- usunięcie zakładki półświatek
- usunięcie zakładki więzienie
- usunięcie zawodów ochroniarz i adwokat oraz biznesów/szkoleń z nimi związanych
- usunięcie zakładki półświatek
- usunięcie zakładki więzienie
- usunięcie zawodów ochroniarz i adwokat oraz biznesów/szkoleń z nimi związanych
Re: Zmiany proponowane od następnej edycji
Wprowadzona została DUŻA zmiana w rolnictwie/sadownictwie - możliwość uprawiania dłuższego niż godzinę co pozwoli na generowanie upraw bez konieczności ciągłego pilnowania upraw. Na 1 poziomie uprawa trwa max godzinę i daje takie plony, na wyższych poziomach uprawę można uprawiać odpowiednio do poziomu 2 3 4 godziny i tak dalej. Plony zebrane w ten sposób dają odpowiednio 100% 200% itd plonów zależnie od ilości godzin. Wyższy poziom uprawy nie będzie pozwalał już na zbieranie dużych plonów w ciągu jednej tury.
Dodatkowa zmiana to szkodniki - im wyższy poziom gracza tym szkodniki stają się mniej uciążliwe.
Na pierwszym poziomie gracza szkodniki działają od pierwszej tury.
Jednak już na 12 poziomie gracza i 1 poziomie uprawy (12 tur - godzina) problem szkodników w ogóle nie istnieje.
Na 24 poziomie gracza i 2 poziomie uprawy ten problem także przestaje istnieć itd.
Na 16 poziomie gracza i 2 poziomie uprawy szkodniki będą "rosły" tylko w ostatnich 8 turach (z 24 całej uprawy).
Plony można zebrać już po 12 turach nawet gdy poziom uprawy jest wysoki niemniej opłaca się celem oszczędzania energii zbierać plony jak najpóźniej (oczywiście jeżeli wielkość magazynu pozwala na pomieszczenie takiej ilości plonów).
Dodatkowa zmiana to szkodniki - im wyższy poziom gracza tym szkodniki stają się mniej uciążliwe.
Na pierwszym poziomie gracza szkodniki działają od pierwszej tury.
Jednak już na 12 poziomie gracza i 1 poziomie uprawy (12 tur - godzina) problem szkodników w ogóle nie istnieje.
Na 24 poziomie gracza i 2 poziomie uprawy ten problem także przestaje istnieć itd.
Na 16 poziomie gracza i 2 poziomie uprawy szkodniki będą "rosły" tylko w ostatnich 8 turach (z 24 całej uprawy).
Plony można zebrać już po 12 turach nawet gdy poziom uprawy jest wysoki niemniej opłaca się celem oszczędzania energii zbierać plony jak najpóźniej (oczywiście jeżeli wielkość magazynu pozwala na pomieszczenie takiej ilości plonów).