Płace.

doriancio

Płace.

Nieprzeczytany post autor: doriancio »

Uważam że popyt na prace (roboczogodziny) zbyt wolno przekłada się na stawki. Rynek powinien reagować szybciej poprzez podnoszenie stawek.
coben

Re: Płace.

Nieprzeczytany post autor: coben »

Miejmy nadzieję, że to się kiedyś wyrówna bo teraz ciężko znaleźć pracę. Trzeba kombinować by wyjść na plus.
molas3000

Re: Płace.

Nieprzeczytany post autor: molas3000 »

Nie jest tak źle ;) a wolny przyrost będzie miał pozytywny wpływ w późniejszej części gry gdzie będzie więcej biznesów i więcej roboczogodzin będzie można wyrobić ;)
doriancio

Re: Płace.

Nieprzeczytany post autor: doriancio »

Tak samo szybko rynek powinien reagować na brak popytu - obniżając stawki. Rynek byłby wtedy bardziej dynamiczny. Choć przesadnie szybkie ruchy w tej kwestii spowodują że ciężko będzie nadążyć przy przebranżawianiu sie :D
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Płace.

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

doriancio pisze:Uważam że popyt na prace (roboczogodziny) zbyt wolno przekłada się na stawki. Rynek powinien reagować szybciej poprzez podnoszenie stawek.
Reaguje tak samo szybko zarówno obniżając jak i podwyższając stawki także każdy kij ma dwa końce... Jeżeli stawki są wysokie można domniemywać, ze za kilkanaście godzin będą niskie - jest więc czas na ewentualne zrobienie konkretnego szkolenia i postawienie biznesu, aby mieć później tanich pracowników...
coben pisze:Miejmy nadzieję, że to się kiedyś wyrówna bo teraz ciężko znaleźć pracę. Trzeba kombinować by wyjść na plus.
Jest sporo promocyjnych kont PREMIUM, po tym jak wygasną pracy będzie więcej, bo mniej roboczogodzin będzie schodziło (zamiast 2-4 obecnie będzie to 1-3 na turę na gracza). Poza tym gracze rozbudowują biznesy stopniowo, a te potrzebują coraz więcej pracowników. Po tym zaś jak pojawią się spółki to pracy nigdy nie zabraknie :)