pobicie
Re: pobicie
Ja natomiast jestem ciekaw dlaczego nie rośnie doświadczenie za pobicia - przecież kolejne bójki powodują,że lepiej się bijesz....
Re: pobicie
Mogłoby to wyglądać tak, że ktoś nas okradł lub pobił i pojawia się opcja w półświatku "użyj kontaktów", albo "wynajmij szpiega" - zależnie od lvl kogoś kto nas napadł płacimy coraz więcej np 1000*lvl.napastnika, powiedzmy, że po 10 turach pojawia się informacja kto się na nas uwziął
Re: pobicie
Ja tam bym wolała, żeby było powiadomienie od razu, nawet w bilansie, "zostałeś okradziony przez gracza xxx, straciłeś xxx"
Albo w półświatku powiadomienia o kradzieżach, pobiciach i fajnie też jakby było wiadomo o nieudanych próbach. Prosimy
Albo w półświatku powiadomienia o kradzieżach, pobiciach i fajnie też jakby było wiadomo o nieudanych próbach. Prosimy
Re: pobicie
Stvoor - dołączam się do prośby dianusi
możnaby się wówczas skrzyknąć i zaproponować nagrodę dla odważnego, który odwiedzi atakującego.
uważam bowiem, że powinna to być gra ekonomiczna (do tej pory taka była), a nie gra z elementami ekonomii
możnaby się wówczas skrzyknąć i zaproponować nagrodę dla odważnego, który odwiedzi atakującego.
uważam bowiem, że powinna to być gra ekonomiczna (do tej pory taka była), a nie gra z elementami ekonomii
Re: pobicie
To gra ekonomiczna z elementami półświatka
Bez sensu, gdy ktoś Cię okradnie żeby było wiadomo kto to, w końcu napada anonimowo.
Ewentualnie w komunikatach w przypadku niepowodzenia mogło by pojawić się info w postaci
xxx próbował Cię okraść, ale poszedł do więzienia
ale podkreślam - tylko w przypadku niepowodzenia.
Bez sensu, gdy ktoś Cię okradnie żeby było wiadomo kto to, w końcu napada anonimowo.
Ewentualnie w komunikatach w przypadku niepowodzenia mogło by pojawić się info w postaci
xxx próbował Cię okraść, ale poszedł do więzienia
ale podkreślam - tylko w przypadku niepowodzenia.