szpital i zakażenie
szpital i zakażenie
za kolegą z tematu w błędach proponuję wprowadzić zróżnicowanie poziomu zagrożenia zakażeniem tylko za pomocą wzoru 0,15*(100/(PZ+1)) podniesie to prawdopodobieństwo zakażenia od gracza z 0 zdrowia do 15 ale przy 50% obniży już do 7,5 a przy 99% będzie to już znikome, i wtedy ilość doświadczenia uzyskiwana z pomocy byłaby tym większa im większe ryzyko.
Re: szpital i zakażenie
Bardziej zastanawiam się nad wprowadzeniem zroznicowania poziomu zagrozenia zakazeniem zaleznym od levelu wolontariusza. Gra trwa dopiero 5 dni, a juz sa osoby z levelami w okolicach 30-stu. Takie rozwiazanie sprawiłoby, ze od pewnego levelu ryzyko zakazenia byloby na tyle duze, ze nieoplacalne i aby awansowac na kolejne poziomy trzebaby sie skupić na dzialalnosci podstawowej czyli prowadzeniu upraw sklepow przetworni itd.
Np wg wzoru
ryzyko zakazenia = 10% + (level gracza)% co przy np 30 levelu dawaloby ryzyko na poziomie 40%
Np wg wzoru
ryzyko zakazenia = 10% + (level gracza)% co przy np 30 levelu dawaloby ryzyko na poziomie 40%
Re: szpital i zakażenie
hmm tsa, można zrobić z 2 pomysłów 1 i mamy wzór 0,15*(100/(PZ+1))+(lvl/100) ;] ewentualnie możnaby zrobić tak żeby bardziej opłacało się pomagać tym którzy mają najmniej to wzór wyglądałby 0,15*(pz/100)+(lvl/100) i tak zagrożenie na 1 poziomie przy pomaganiu człowiekowi z 0% zdrowia wynosiłoby tylko 1% i każdy by polował żeby tylko jako pierwszy pomóc, w razie dużej ilości ludzi połowa by poszła do szpitala ale koleś by odrazu wychodził:]