Ciekawe zmiany

marcuseq

Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: marcuseq »

I jakie te ciekawe zmiany z godziny 21:50 ?
topik

Re: Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: topik »

też jestem ciekaw, co powoduje tak długi czas oczekiwania na ciekawe zmiany, o których nie było informacji w innym wątku forum :)
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Nie zdążę tego dzisiaj zrobić więc będziecie musieli poczekać do jutra :(
marcuseq

Re: Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: marcuseq »

teraz wytlumacz te zmiany ;)
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Zunifikowanie czasu zatrudnienia we wszystkich biznesach.

Niezależnie czy są to usługi hodowla handel czy cokolwiek innego czas zatrudnienia pozostaje niezmienny i wynosi bazowo 3h.
Odpowiednie szkolenie wydłuża ten czas o godzinę.
Po uzyskaniu 11 poziomu gracza czas ten wzrasta o kolejną godzinę, na 21 poziomie o kolejną itd
wiec na 51 poziomie ten czas będzie wynosił max 8 godzin (9 ze szkoleniem).

Zmiana etatów na roboczogodziny.

Każdy pracownik zatrudniony na 8h to 8 roboczogodzin, 3 pracowników na 8h to 24 roboczogodziny itd. Praca w zawodzie przez tyle roboczogodzin ile wynika to z poziomu gracza wg wzoru 10 + 1 za każde kolejne 2 poziomi (na 3 - 11, na 5 - 12 itd). Odpowiednie szkolenie zwiększa ilośc roboczogodzin przez które można pracować o 10.

Asystent pracy

Pozwala na pracę na 10 roboczogodzinach, jednak wraz z tym jak rośnie limit "ręcznej" pracy w zawodzie to mniej zdrowia się traci pracując w zawodzie.
Jeżeli mamy 10 roboczogodzin stracimy 10% zdrowia, jeżeli mamy limit 20 roboczogodzin przy "ręcznej pracy" stracimy tylko 5%.

Wzór to 10 dzielone przez aktualny limit (oznaczony na czerwono na stronie pracy w zawodzie) mnożone przez 10 i zaokrąglone w górę.
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Oprócz tego wycofanie podziałów etatów na własne i obce (we własnych nie można było pracować).
Teraz po zatrudnieniu pracowników można od razu przepracować te etaty i w ten sposób zapewnić sobie tanią siłę roboczą na przyszłość ponieważ przy małej liczbie roboczogodzin dla danego zawodu pensja będzie spadała.
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

I proszę o monitowanie o wszelkich nieprawidłowościach :)
hp2

Re: Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: hp2 »

Uruchomiłem asystenta, a ten z zapałem od razu chwycił się za pracę, ale za tę najniżej płatną, w moim przypadku hodowlę. Ja go rozumie, bo komu się chce w nocy ciężko pracować, ale w założeniach jest, że ma szukać tej najlepiej płatnej pracy, no i tego się trzymajmy.
hp2

Re: Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: hp2 »

Już po problemie, asystent zaczął działać poprawnie.
stvoor
Posty: 1619
Rejestracja: 1 marca 2011, o 13:20

Re: Ciekawe zmiany

Nieprzeczytany post autor: stvoor »

Ceny za pracę zmieniają się, być może asystent pracował w hodowli bo na dany moment była to najbardziej opłacalna praca.
Sprawdzałem na bieżąco i wygląda wszystko prawidłowo tzn wybiera najlepiej płatną na dany moment pracę.
Prosze o potwierdzenie z bieżącej obserwacji - sprawdzając w następnej godzinie syutacja może już być inna tzn pensja.