Magazyn główny i budynki specjalne.
Magazyn główny i budynki specjalne.
Może to nie błąd ale zauważyłem że szkolenie skracające czas budowy i szkolenie dotyczące kosztu budowy nie dotyczą obiektów opisanych w tytule?
Trochę szkoda bo mój magazyn na obecnym poziomie do następnego buduje się 2 tygodnie (coś ok 380 godzin czy jakoś tak) już dawno to zauważyłem ale nie zgłaszałem. Następny poziom pewnie miesiąc będzie się budował
Trochę szkoda bo mój magazyn na obecnym poziomie do następnego buduje się 2 tygodnie (coś ok 380 godzin czy jakoś tak) już dawno to zauważyłem ale nie zgłaszałem. Następny poziom pewnie miesiąc będzie się budował
Re: Magazyn główny i budynki specjalne.
Szkolenia nie wpływają na koszt i czas rozbudowy magazynu głównego:molas3000 pisze:Może to nie błąd ale zauważyłem że szkolenie skracające czas budowy i szkolenie dotyczące kosztu budowy nie dotyczą obiektów opisanych w tytule?
Zmniejsza czas potrzebny na budowę/rozbudowę biznesów i __magazynów biznesów__ o 75%
mniejsza koszt budowy/rozbudowy biznesów i __magazynów biznesów__ o 75%
Jak najbardziej dotyczą budynków specjalnych, ich budowa i rozbudowa jest zwyczajnie droższa niż zwykłych biznesów.
Nie widzę sensu w tak dużej rozbudowie magazynu głównego. Jeżeli bilansujesz biznesy pod spółkę akcyjną towary same pojawiają się i znikają z magazynu.Trochę szkoda bo mój magazyn na obecnym poziomie do następnego buduje się 2 tygodnie (coś ok 380 godzin czy jakoś tak) już dawno to zauważyłem ale nie zgłaszałem. Następny poziom pewnie miesiąc będzie się budował
Jeżeli zaś produkujesz tylko na sprzedaż na giełdzie to widać musisz częściej wyprzedawać te zapasy.
Re: Magazyn główny i budynki specjalne.
Musi być magazyn główny rozbudowany gdy się prowadzi kilkadziesiąt sklepów po kilkadziesiąt asortymentów w każdym. Przecież towar nie idzie bezpośrednio z pola do sklepu, tylko przechodzi przez magazyn główny. Gdy magazyn ma za małą pojemność, wtedy następuje totalny paraliż i blokada gry do czasu aż zwolni się miejsce w magazynie.Na rozbudowę magazynu, na wyższym poziomie trzeba czekać kilka tygodni. Nie wiem czym to jest uzasadnione, ale dla tych co wybrali taką drogę tworzenia "samo wystarczającego imperium" jest to kolejna kłoda rzucona pod nogi. Owszem, można też grać nie korzystając w ogóle z magazynu, np rozwijać tylko firmy usługowe i korzystać z asystenta, ale taka gra nie ma dla mnie sensu.
Re: Magazyn główny i budynki specjalne.
Tak - moze do 15 poziomu.
W przeciwnym wypadku wyglada na to, ze produkcja jest wyzsza niz zbyt,
bo inaczej wszystko chodzi płynnie i na bieżąco i przechodzi z fabryk do handlu.
Graczu albercie - zerknalem na Twój magazyn i masz w nim wódki i wina za 2mln.
Po co skoro blokuje to połowę magazynu?
No chyba, że jakaś konkretna imprezka z okazki rozpoczęcia edycji się szykuje
Wszystko z umiarem! Towary nie są po to, żeby je zbierać.
W przeciwnym wypadku wyglada na to, ze produkcja jest wyzsza niz zbyt,
bo inaczej wszystko chodzi płynnie i na bieżąco i przechodzi z fabryk do handlu.
Graczu albercie - zerknalem na Twój magazyn i masz w nim wódki i wina za 2mln.
Po co skoro blokuje to połowę magazynu?
No chyba, że jakaś konkretna imprezka z okazki rozpoczęcia edycji się szykuje
Wszystko z umiarem! Towary nie są po to, żeby je zbierać.
Re: Magazyn główny i budynki specjalne.
Nazbierało się tego, bo nie mam za dużo czasu aby kontrolować stan produkcji na bieżąco, zatrzymać w razie czego też nie można, sprzedać też nie można, tylko małe ilości, więc jak sam widzisz w tej chwili jest nadprodukcja wszystkiego, bo nastąpiła blokada magazynu. Węgla do produkcji energii też jest nadprodukcja, tylko że nie mieści się w magazynie i dlatego nie ma energii. Ciekawa jest też sprawa priorytetów przyjmowania towarów do magazynu. Zauważyłem że magazyn przyjmuje w pierwszej kolejności towary drogie, aby prędzej mógł się zapchać i zablokować grę, a towary strategiczne produkujące energię w ostatniej kolejności. Nie wiem czy jest to celowe działanie mające utrudniać grę, czy tylko jet to moja teoria spiskowa. Swoją drogą elektrownie powinny mieć swój niezależny magazyn na paliwa, a nie jeden wspólny gdzie jest mydło i powidło. No i wreszcie sprawa pojemności magazynu. Co szkodzi że teraz mam zapas towarów w magazynie? Jest za dużo, bo wykorzystałem tanie surowce do ich produkcji, to poczekają sobie w magazynie na "lepsze czasy". Jest to też jedna ze strategii w biznesie, a nie powód do wytykania mi nadmiaru towarów. Skoro celem gry ma być stworzenie imperium, to magazyn dla tego "imperium" powinien imponujący, aby pomieścił wszystkie towary wyprodukowane przez gracza, bez jakichkolwiek ograniczeń, a nie jakaś pakamera pokryta blachą.
Re: Magazyn główny i budynki specjalne.
Po ta zatrudnia się mniej pracowników niz FULL żeby nadprodukcji nie było, albo żeby była minimalna. Po to jest właśnie bilans towarowy.albert pisze:Nazbierało się tego, bo nie mam za dużo czasu aby kontrolować stan produkcji na bieżąco, zatrzymać w razie czego też nie można, sprzedać też nie można, tylko małe ilości, więc jak sam widzisz w tej chwili jest nadprodukcja wszystkiego, bo nastąpiła blokada magazynu. Węgla do produkcji energii też jest nadprodukcja, tylko że nie mieści się w magazynie i dlatego nie ma energii. Ciekawa jest też sprawa priorytetów przyjmowania towarów do magazynu. Zauważyłem że magazyn przyjmuje w pierwszej kolejności towary drogie, aby prędzej mógł się zapchać i zablokować grę, a towary strategiczne produkujące energię w ostatniej kolejności. Nie wiem czy jest to celowe działanie mające utrudniać grę, czy tylko jet to moja teoria spiskowa. Swoją drogą elektrownie powinny mieć swój niezależny magazyn na paliwa, a nie jeden wspólny gdzie jest mydło i powidło. No i wreszcie sprawa pojemności magazynu. Co szkodzi że teraz mam zapas towarów w magazynie? Jest za dużo, bo wykorzystałem tanie surowce do ich produkcji, to poczekają sobie w magazynie na "lepsze czasy". Jest to też jedna ze strategii w biznesie, a nie powód do wytykania mi nadmiaru towarów. Skoro celem gry ma być stworzenie imperium, to magazyn dla tego "imperium" powinien imponujący, aby pomieścił wszystkie towary wyprodukowane przez gracza, bez jakichkolwiek ograniczeń, a nie jakaś pakamera pokryta blachą.
Tak - to Twoja teoria spiskowa. Jeżeli pan myśli, że ja nie mam co robić tylko utrudniać graczom grę to gratuluję
Jak widać trzeba wyważyć produkcję z tanich surowców uwzględniając też pojemność magazynu, która z naturalnych względów jest ograniczona.
Na rynku działa prawo popytu i podaży - produkuje się tylko tyle, ile rynek przyjmie po cenie przy której przynajmniej wychodzimy na 0. Co z tego, że z tanich surowców skoro tego nie sprzedajesz? W realnym świecie magazynowanie też kosztuje i przy pełnych magazynach ogranicza się produkcję, bo tanie surowce z których produkujesz mogą być jeszcze tańsze, a wtedy konkurencja sprawia, że taka firma idzie do piachu. Ty podjąłeś to ryzyko i przegrałeś, bo nie możesz sprzedać, ale produkujesz dalej. A teraz wszystko stoi bo magazyny zapchane, popytu nie ma i co dalej? No kombinuj - na tym polega ta gra. Magazyny w realnym świecie nie są jak to ująłeś "imponujące", a tylko takie, aby przechować góra roczne zapasy i to jeszcze zależy od rodzaju towaru.
Pomijam już fakt, że owo wino w Twoim magazynie hula na rynku z odchyleniem na plus kilkudziesięcioprocentowym więc na co czekasz? Jak zbijesz cenę na ujemne odchylenie pojawi się popyt ze strony handlu innych graczy i będziesz miał upragniony popyt na Twój towar.
Powodzenia
Re: Magazyn główny i budynki specjalne.
Ja nastawiam się na sprzedaż produktów z magazynu (te które mają odchylenie dodatnie) lub na sprzedaż w obiektach handlowych (te z odchyleniem ujemnym).
Niby wszystko fajnie ale są produkty takie jak pszenica czy zwierzątka które można tylko przetworzyć lub sprzedać z magazynu. Czasem przez jedną noc naprodukuje mi się towaru o wartości conajmniej 1 000 000 co zapycha mi ok 1/3 magazynu i rano potrafię się obudzić z wielkim zmartwieniem bo mam zablokowany ruch.
No ale ok idea tej gry jest inna niż tylko chomikowanie towarów aż będą opłacalne.
Niby wszystko fajnie ale są produkty takie jak pszenica czy zwierzątka które można tylko przetworzyć lub sprzedać z magazynu. Czasem przez jedną noc naprodukuje mi się towaru o wartości conajmniej 1 000 000 co zapycha mi ok 1/3 magazynu i rano potrafię się obudzić z wielkim zmartwieniem bo mam zablokowany ruch.
No ale ok idea tej gry jest inna niż tylko chomikowanie towarów aż będą opłacalne.
Re: Magazyn główny i budynki specjalne.
@molas, najlepszym rozwiązaniem jest przetwarzanie zwierząt na truchła, a następnie na wyroby miesopodobne, jak przykladowo p....rówki firmy KON....AR
Re: Magazyn główny i budynki specjalne.
Do molas3000
Tu nie chodzi o jakąś ideę. Jeżeli prowadzi się kilkadziesiąt sklepów, po kilkadziesiąt różnych towarów w każdym,( docelowo 64), to potrzeba dużego magazynu, bo inaczej nastąpi blokada. I nie rozumiem dlaczego ktoś chce mnie przekonać, że duży magazyn jest nie potrzebny. Rozbudowa magazynu kosztuje sporo kasy i nikt mi jej nie daje za darmo, więc co kogo obchodzi co ja mam w tym magazynie trzymać i z jakiego powodu trwa to tak długo. A w ogóle to za dużo absurdów jest w tej grze, nie mających żadnego uzasadnienia. Np za sprzedaż 303 kg kawy,bo tylko tyle wolno, dostałem $ 8162, kierowca wziął $ 7650 za 255 godzin jazdy. Jadąc 255 godzin ze średnią prędkością ok 50 km/h zrobił ponad 12 i pół tys kilometrów. Przypuszczam że był to kierowca z Korei albo gdzieś z Mongolii, tylko dlaczego ja mam za ten transport płacić ?
Czyli zarobiłem na kawie "aż" 510 dolców, śmiechu warte. Jeszcze rok temu ta gra była w miarę normalna, trochę zbliżona do gospodarki rynkowej, aż do czasu kiedy pojawiły się różnego rodzaju ograniczenia wzorowane na gospodarce z minionej epoki, gdzie ludzi przedsiębiorczych nazywano spekulantami, bo tanio kupił i drożej sprzedał i ponosił za to karę. Ale cóż, to już nie mój problem. Miłej zabawy w matrixie życzę.
Tu nie chodzi o jakąś ideę. Jeżeli prowadzi się kilkadziesiąt sklepów, po kilkadziesiąt różnych towarów w każdym,( docelowo 64), to potrzeba dużego magazynu, bo inaczej nastąpi blokada. I nie rozumiem dlaczego ktoś chce mnie przekonać, że duży magazyn jest nie potrzebny. Rozbudowa magazynu kosztuje sporo kasy i nikt mi jej nie daje za darmo, więc co kogo obchodzi co ja mam w tym magazynie trzymać i z jakiego powodu trwa to tak długo. A w ogóle to za dużo absurdów jest w tej grze, nie mających żadnego uzasadnienia. Np za sprzedaż 303 kg kawy,bo tylko tyle wolno, dostałem $ 8162, kierowca wziął $ 7650 za 255 godzin jazdy. Jadąc 255 godzin ze średnią prędkością ok 50 km/h zrobił ponad 12 i pół tys kilometrów. Przypuszczam że był to kierowca z Korei albo gdzieś z Mongolii, tylko dlaczego ja mam za ten transport płacić ?
Czyli zarobiłem na kawie "aż" 510 dolców, śmiechu warte. Jeszcze rok temu ta gra była w miarę normalna, trochę zbliżona do gospodarki rynkowej, aż do czasu kiedy pojawiły się różnego rodzaju ograniczenia wzorowane na gospodarce z minionej epoki, gdzie ludzi przedsiębiorczych nazywano spekulantami, bo tanio kupił i drożej sprzedał i ponosił za to karę. Ale cóż, to już nie mój problem. Miłej zabawy w matrixie życzę.
Re: Magazyn główny i budynki specjalne.
hmmm ja zawsze patrzę tylko na odchylenie jak jest dodatnie to sprzedaje maksymalną ilość towaru i tyle.Np za sprzedaż 303 kg kawy,bo tylko tyle wolno, dostałem $ 8162, kierowca wziął $ 7650 za 255 godzin jazdy. Jadąc 255 godzin ze średnią prędkością ok 50 km/h zrobił ponad 12 i pół tys kilometrów.
Co do sklepów często zmieniam asortyment i wybieram te z najmniejszym odchyleniem.
Staram się tworzyć nowe biznesy w moim zasięgu poziomu gracz gdzie ich odchylenie jest największe.
Moim ostatnim złotym strzałem były winogrona gdzie odchylenie przez prawie 2 tygodnie dochodziło do 400%
Żadna filozofia tylko trochę to czasochłonne zwłaszcza że często klikam z telefonu który wolno działa. Dzięki ostatnim zmianom w magazynie pewne rzeczy mogę robić szybciej
Może pewne rzeczy są trochę bzdurne ale:
1. to jest gra a nie rzeczywistość pewnych rzeczy w grze nie da się uwzględnić jakie mogą wystąpić w rzeczywistości jak np samochód się popsuł czy wiele innych czynników.
2. pewne ograniczenia które są dają szansę każdemu
3. gram w tą grę bo moim zdaniem jest to jedna z niewielu gier gdzie naprawdę liczy się spryt i tzw. zdrowa rywalizacja choć przydał by się jakiś element gry który pozwalał by na zespołowe granie.
W wielu grach typu Travian trzeba napchać konto twórców żeby mieć szanse na cokolwiek a celem gry jest wygrać i nic więcej. Tu jeszcze można coś wygrać. Grałem wcześniej sporo w traviana i można było wygrać jakieś tam nagrody w eliminacjach do mistrzostw świata czy finałach. Ale po zdrowej kalkulacji wychodziło że wystarczyło nie grać i odłożyć zainwestowane pieniądze i mógłbyś conajmniej 3 takie przedmioty kupić.
Zresztą zacząłem grać w tą grę bo szukałem jakiejś gry w którą można sobie spokojnie poklikać jadąc do pracy albo w wolnej chwili bez większego pochłaniania czasu. W przypadku innych gier człowiek jak się w nią wkręci to zaczyna nią żyć bo ktoś może cię zaatakować o 3 w nocy i takie tam. A tu jest pełna swoboda.
Jak to już napisałem to tylko gra i nikt nikogo nie zmusza żeby w nią grać. Zmiany też są potrzebny bo jak by cały czas było tak samo to zaczyna się robić nudnie.